دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
شهید امنیت هرمزگان

پیکر مطهر شهید سرهنگ پناهی فرد از شهدای امنیت با حضور استاندار، نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم بندرعباس تشییع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، امروز شنبه ۸مهرماه پیکر مطهر شهید سرهنگ پناهی فرد از شهدای امنیت با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار هرمزگان، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم بندرعباس تشییع شد.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان در مراسم تشییع شهید سرهنگ پناهی فرد گفت: هرمزگان سنگر اول مقابله با سوداگران مرگ و قاچاقچیان است.

وی افزود: این استان با دارا بودن ۲۲۰۰ کیلومتر خط ساحلی و گستردگی در این زمینه باعث شده مبارزه با قاچاق، مشکلات و پیچیدگی ‌هایی را به همراه داشته باشد.

دوستی تصریح کرد: شهدایی از جنس شهید پناهی فرد با جان فشانی تاکنون این سنگر را برای ایران عزیز حفظ کرده‌اند و با تمام توان در برابر قاچاقچیان ایستادگی کرده‌اند.

وی تصریح کرد: قطعا قاچاقچیان منتظر سیلی‌های سختی از نظام جمهوری اسلامی ایران باشند.

شهید سرهنگ دوم سعیدپناهی فرد شامگاه پنجشنبه ۶ مهرماه طی تعقیب‌وگریز با قاچاقچیان مشروبات الکلی در شهر بندرعباس به درجه‌ رفیع شهادت نائل آمد، پس از مراسم تشییع، نماز میت در مصلای این شهر بر پیکر این شهید معزز توسط نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس اقامه شد.

پیکر شهید پناهی فرد پس از تشییع در بندرعباس، برای برگزاری مراسم تشییع و تدفین به زادگاهش استان لرستان منتقل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha