پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
شهید

حوزه/مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پیامی شهادت مدافع وطن،سرهنگ سعید پناهی فرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام هبت الله هاشمی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان در پیامی شهادت سرهنگ "سعید پناهی فرد" را که در مقابله با قاچاق کالا و درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد را به خانواده این شهید گرانقدر و مردم شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و پاسداری از ارزش‌های نظام و انقلاب، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.

عروج سبک‌بالانه شهید مدافع وطن سرهنگ "سعید پناهی فرد" به جوار قدسی حضرت حق را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر (روحی لتراب مقدمه الفداه)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و خانواده محترم آن شهید عزیز تسلیت و تهنیت عرض می‌کنم.

شهادت اقبال بلندی است که تنها شامل شایستگانی چون او می‌شود و خوشا به حال آنانی که عطای دیبای فاخر دنیا را به ردای باقی آخرت بخشیده و در جوار معشوق به رستگاری نائل می‌شوند.

اینجانب ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، خانواده این شهید والامقام و مردم شهید پرور و ولایتمدار استان لرستان صبر و پاداش الهی را برای آنان و علوّ درجات برای این شهید عزیز را از خداوند متعال مسألت دارم.

سرهنگ دوم شهید «سعید پناهی فرد»، رئیس پلیس آگاهی شهر بندرعباس، اهل شهرستان کوهدشت و از طایفه اولادقباد،۳۴ ساله و دارای دو فرزند است که عصر پنج شنبه ۶ مهرماه در درگیری با قاچاقیان در استان هرمزگان به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام روز یکشنبه ۹ مهرماه در کوهدشت لرستان تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha