شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی‌صادقی

حوزه/نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسداری و صیانت از ارزش های اسلام و انقلاب از پیام های مهم شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی، امروز در یادواره ۵۸ شهید طلبه و روحانی لرستان که در مصلای الغدیر خرّم آباد برگزار شد با اشاره به اینکه امروز اگر انقلاب اسلامی با اقتدار، زنده و پویا است، به برکت حیات بخشی شهدا به جامعه است .

وی با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری کنگره ها و یادواره های شهدا حیات بخشی به اهداف اسلام و انقلاب است، افزود: ما از شهدا می خواهیم برای همه ما دعا کنند که به حیات طیبه دست یابیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران با بیان اینکه هدف دوم از برگزاری یادواره ها و کنگره های شهدا میثاق بستن با آرمان ها و اهداف شهدا است، خاطرنشان کرد: باید با تجدید میثاق محکم با شهدا ما هم صراط مستقیم را طی کنیم.

وی با اشاره به اینکه پیام شهدا به ما پاسداری و صیانت از آرمان های اسلام و انقلاب است، گفت: اولین پیام خداوند که به نقل از قرآن کریم است،این است که خداوند پیام آور شهید و بزرگترین قدرشناس معامله شهید است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با وجود شهادت باختی در کار نیست، افزود: شهادت فضل و نعمت الهی است و نعمتی بالاتر از شهادت نیست.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه شهادت معامله با خداوند است، اظهار داشت: ایثار و شهادت باید در جامعه به یک فرهنگ تبدیل شود.

وی با اشاره به اینکه اصرار ما این است که کنار جلسات مقدس امام حسین(ع) پیمان بستن با جبهه امام حسین(ع) باید همیشه مد نظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: نکته های ایثار و شهادت را باید از مکتب عاشورا درس بگیریم.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه الان زمان روشن نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: امروز پیام شهیدان و شهدی روحانی جهاد از جنس جهاد زین العابدینی و زینبی است.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه امروز روز جهاد تبیین است، اظهار کرد: طلاب و روحانیون وارثان آموزه های دینی هستند و باید با اشراف اطلاعاتی فقهی و مسائل روز، پاسخگوی سوالات و شبهات افراد جامعه باشند.

وی با بیان اینکه دشمن می داند که انقلاب اسلامی قصد دارد ریشه استکبار و رژیم غاصب صهیونیستی را بردارد، ادامه دارد: به لطف الهی، رهبری های خردمندانه امام خامنه ای(مدظله العالی) و بصیرت مردم ولایی ایران اسلامی این هدف محقق خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با اشاره به اینکه امروز دولت های گوناگون متوجه شده اند که راه عزتمندی، نزدیک شدن به ایران است، بیان کرد: امروز ایران در همه زمینه های مسیر پیشرفت و ترقی را طی می کند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه اولین جهاد فعالان حوزه های دینی و فرهنگی ایجاد روحیه انقلابی گری و امید آفرینی در جامعه است،اظهار داشت:امروز باید مراقب خطر دشمن که همان ترویج ناامیدی و تضعیف روحیه اعتقادی در جامعه است،باشیم.

وی با بیان اینکه امروز روز آن است که زینبی جهاد کنیم، خاطر نشان کرد: باید عالم را آماده نهضت ظهور کرده و امروز روحیه ولایتمداری در جامعه را تبلیغ و ترویج کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز حوزه های علمیه حساس ترین رسالت را در خصوص اهداف جهاد تبیین دارند، افزود: طلاب و مبلغان باید اهداف دشمن را برای مردم بازگو و تشریح کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه امروز باید مراقب انحراف عملی دشمن باشیم، خاطرنشان کرد: مبلغان مردم را از خطرات انحراف دینی دشمنان آگاه سازند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با اشاره به اینکه امروز دشمن می خواهد مردم را نسبت به مسئولان بی اعتماد کند، گفت: دشمن می خواهد روحیه انقلابی گری را در بین مردم کمرنگ کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز مشکلاتی در کشور وجود دارد خاطرنشان کرد: راه حل کاهش مشکلات کشور حضور مقتدرانه مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی در همه صحنه های نظام جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha