شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تصاویر / جشن عمامه گذاری طلاب همدانی

حوزه / حجت الاسلام ملیحی گفت: به رسم هر ساله همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم عمامه گذاری تعدادی از سربازان امام زمان(عج) در مدارس علمیه استان همدان برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام سید محمد رضا ملیحی معاون تهذیب حوزه علمیه همدان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، با تبریک میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) و هفته وحدت، اظهار داشت: به رسم هر ساله همزمان با میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) مراسم عمامه گذاری تعدادی از سربازان امام زمان(عج) در مدارس علمیه استان همدان برگزار خواهد شد.

وی افزود: اولین مراسم عمامه گذاری در استان همدان، امشب همزمان با شب میلاد در مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) مریانج با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان برگزار خواهد شد و در آن ۴ نفر از طلاب به لباس مقدس روحانیت ملبس می‌شوند.

معاون تهذیب حوزه علمیه همدان با بیان اینکه شروع این مراسم همزمان با نماز مغرب و عشا در محل مدرسه رسول اکرم(ص) مریانج می‌باشد، گفت: صبح فردا نیز در مراسمی در مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان که از ساعت ۱۰:۳۰ آغاز خواهد شد، ۸ نفر از طلاب استان توسط آیت الله موسوی اصفهانی لباس تبلیغ دین را بر تن خواهند کرد.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha