یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۴ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 12, 2024
کد خبر: 1111214
۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۰
روستا

حوزه/ مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید بیان کرد: "جشن همبستگی" به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی صلوات الله و سلام علیه و امام جعفر صادق علیه السلام در روستای ‌پستکان بخش جعفریه استان قم به همت این قرارگاه برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

سید میلاد محسنی در گفت و گو با خبرگزاری حوزه، گفت: تمام فعالیت های قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید توسط قشر خاکستری جوان و نوجوان استان قم انجام شده است و برنامه ای مفرح به عنوان "جشن همبستگی" به مناسبت ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی صلوات الله و سلام علیه و امام جعفر صادق علیه السلام در روستای ‌پستکان بخش جعفریه استان قم به همت این قرارگاه برای کودکان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود: قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید تصمیم گرفت به بهانه هفته وحدت ، برنامه مفرحی به همراه برگزاری مسابقات هیجان انگیز و هدایا ارزنده، اجرای مراسم نورافشانی، خواننده و گروه سرود، اجراء عمو روحانی و سخنرانی به همراه پذیرایی در این روستا به راه بیاندازد.

محسنی به تشریح برخی از برنامه های این کاروان شادی پرداخت و گفت: قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید اقدام به برگزاری برنامه های متنوع و شاد مذهبی اعم از همخوانی اجرای سرود سلام فرمانده ۱ تلاوت های کوتاه نظیر شعر خوانی،آیات کلام الله مجید، اجرای گروه سرود سردار رشید، مسابقات جذاب و مهیج خانوادگی به همراه جوایز ارزنده و تبلیغ کتاب و کتابخوانی و سیره شهداء مدافع حرم و بیان اهمیت این جشن و خصوصیات پیامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) در این کاروان شادی بود.

وی بیان کرد: اتفاق های جذاب و جالب و حائز اهمیت این برنامه بصیرت افزایی، توجه به قشر مستضعف،اجرای جشن و جنون در منطقه محروم، بسیج شدن تمامی عوامل اجرایی و خادمین قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید و مردم آن محل، آتش به اختیار بودن، تبلیغ سیره شهداء و معرفی اونها به نسل حاضر در مناطق محروم، ایجاد شور و نشاط، اهداء هدایا مادی و معنوی، زمینه سازی فرهنگ کتاب و کتاب خوانی، کشف استعدادهای قشر خاکستری و ایجاد حس امید به زندگی، بالا رفتن حس میزان رضایت و لبخند در محله محروم، دنبال کردن دغدغه های مقام معظم رهبری در زمینه های اخلاقی،اجتماعی،فرهنگی،سیره شهداء و... ، همراهی،همکاری و همدلی کوچیک و بزرگ _ پیر و جوان در برگزاری هر باشکوه تر شدن جشن محل، همراهی و مشارکت مسجد و پایگاه بسیج محله مستضعف، شناسایی و حمایت از مستضعفان آن منطقه و... از نکات قابل توجه بود.

مدیر قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید تاکید کرد: برای ادامه روند و خدمت رسانی و سیر اینگونه مسیرها که سختی های خودش رو به همراه داره لازمه مشارکت هر چه بیشتر خیرین عزیز و دستگاه های بازویی در زمینه امکانات هستش تا بتوان نظیر اینگونه برنامه ها را با پتانسیل هر چه قوی تر و تاثیر گذارتربرگزار کرد.

این برنامه که به همت و تلاش خادمین قرارگاه فرهنگی جهادی شهید ابراهیم رشید و با مشارکت نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، لشگر ۱۷ علی ابن ابیطالب، سازمان اتوبوس رانی استان و دیگر دستگاه های اجرایی استان قم برگزار گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha