یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک

حوزه/ امام جمعه خوروبیابانک گفت: چون امنیت مورد توجه نبوده و مغفول مانده است، کسانی که امنیت‌ساز هستند هم مورد غفلت واقع شدند، پرسنل نیروی انتظامی کسانی هستند که از خواب شب و آسایش خود گذشت می‌کنند و اشتغال فکری و ذهنی آنان این است که در جامعه امنیت برقرار شود، اما مورد فراموشی قرار گرفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام جمعه شهرستان خوروبیابانک امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر، ضمن تبریک هفته انتظامی اظهار داشت: نیروهای انتظامی، کسانی هستند که نظم، امنیت و آسایش فردی و اجتماعی را مدیون آن‌ها هستیم ولی همان‌طور که امیرالمومنین (ع) می‌فرمایند، دو نعمت هستند که مغفول مانده‌اند و انسان به آن‌ها توجه نمی‌کند که یکی سلامتی و دیگری امنیت است.

وی افزود: چون امنیت مورد توجه نبوده و مغفول مانده است، کسانی که امنیت‌ساز هستند هم مورد غفلت واقع شدند، پرسنل نیروی انتظامی کسانی هستند که از خواب شب و آسایش خود گذشت می‌کنند و اشتغال فکری و ذهنی آنان این است که در جامعه امنیت برقرار شود، اما مورد فراموشی قرار گرفتند.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: نیروی انتظامی کسانی هستند که در عین گستردگی وظایف محوله و فراوانی کاری که بر عهده‌شان است، مورد هدف بیشترین هجمه‌ها و حملات دشمن قرار گرفتند و جا دارد که مردم و مسئولان، بیشتر به مسببان امنیت خصوصاً کارمندان خدوم نیروی انتظامی توجه کنند.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: بعد از فتنه پاییز ۱۴۰۱ مشاهده می‌کنید که بیشترین کسانی که مورد کنایه، هجمه و هدف شیاطین و دشمنان خارجی واقع شدند، نیروهای انتظامی و نیروهای فراجا بودند.

وی ادامه داد: همه کارکنان خدوم نیروی انتظامی و خصوصاً در سطح این شهرستان، بسیار شریف، مؤمن، متعهد، پاک، انقلابی و دارای صلاحیت بوده و سربازان مخلص و فداکار در سطح تراز انقلاب و وطن هستند.

نیروی انتظامی با متعرضین به امنیت مردم، به اشد وجه برخورد کنند

حجت الاسلام رمضانی بیان کرد: طبق آماری که فرماندهی انتظامی شهرستان ارائه داد، جرم و سرقت در شهرستان کاهش پیدا کرده و در عین حال افزایش موفقیت در کنترل و توقیف مواد مخدر در مبادی ورودی شهرستان رخ داده است.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: می‌طلبد پرسنل نیروی انتظامی با همکاری دادگستری و دادگاه شهرستان، با معترضین به اموال، نوامیس و متجاوزین به احکام و حدود شرع و عرف به اشد وجه برخورد کنند تا دیگر یک نفر هم در این شهرستان فکر کج‌روی و تعرض حتی در ذهن خود نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه امنیت خط قرمز است، بیان کرد: وقتی کسی غلط بیش از حدی مرتکب می‌شود و یا اشاعه فحشایی می‌کند، اگر با او برخورد نشود قبح عمل و گناه چه برای خودش چه برای انسان‌های دیگر ریخته می‌شود، اما وقتی کسی خطایی مرتکب شد خصوصاً وقتی به گوش همه می‌رسد، اگر برخورد محکمی با او شود، دیگر درس عبرتی برای هم نوعانش خواهد شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha