دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1117033
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۰
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک

حوزه/ امام جمعه خوروبیابانک گفت: مرگ بر آمریکا صرفاً یک شعار نیست بلکه یک جریان و یک خط مشی است که باید تمام آزادی‌خواهان جهان این خط مشی را دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه خوروبیابانک در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر اظهار کرد: در پایان هفته بسیج دانش آموزی مناسبت ۱۳ آبان را داریم که آبستن حوادثی بوده است و این روز برای همه ما و به ویژه دانش آموزان بسیار درس‌آموز و عبرت‌آموز است.

وی ادامه داد: تبعید امام خمینی (ره) در سال ۴۳ به همه ما درس استقامت، صبوری و تلاش برای رسیدن به هدف را نشان می‌دهد؛ اینکه ۱۵ سال از وطن دور بمانی و در حوادثی مثل از دست دادن فرزند بتوانی میدان را مدیریت کنی، درس توکل به خدا را برای ما دارد.

رمضانی تصریح کرد: شهادت ۶۰ دانش آموز در سال ۵۷ درس در صحنه بودن و اقدام به موقع را می‌دهد و اقدام دانشجویان پیرو خط امام در سال ۵۷ درس بصیرت و دشمن‌سازی دارد و اینکه اگر دشمن را شناختیم باید در مقابل او قد علم کنیم.

وی افزود: ۱۳ آبان هم به روز دانش آموز و هم به روز ملی مبارزه با استکبار و استعمار نامگذاری شده است و باید تبیین شود که چرا ملت ایران و تمام آزادی‌خواهان جهان ندای مرگ بر آمریکا سر می‌دهند.

رمضانی عنوان کرد: غصب، غارت و نژاد پرستی آمریکا، غارت منابع و ثروت‌های خدادادی مناطق مختلف جهان و غارت ثروت باستانی کشورها که هنوز هم ادامه دارد، تحقیر ملت‌ها با قوانین خود ساخته مثل کاپیتولاسیون، تحریم‌های مالی، اقتصادی، قضائی و دارویی که علیه ملت‌های مختلف و خاصه ملت ایران اعمال می‌کند و حمله‌های نظامی و کشتار انسان‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم باعث شده است که آزادی‌خواهان عالم ندای مرگ بر آمریکا سر بدهند.

امام جمعه خوروبیابانک ادامه داد: ایجاد زندان‌های مخوف و شکنجه مردم بی‌گناه و آواره کردن آن‌ها در جنگ‌های ساختگی آمریکا، دخالت‌های مکرر در کشورها و اعمال سیاست‌های منحوس در قالب رسانه‌هایی و امنیتی، ترور شخصیت‌ها و حمایت از رژیم منحوس و کودک‌کش صهیونیستی، جنایت‌های دیگر آمریکا علیه مردم جهان است.

وی اضافه کرد: مرگ بر آمریکا صرفاً یک شعار نیست بلکه یک جریان و خط مشی است که باید تمام آزادی‌خواهان جهان این خط مشی را دنبال کنند.

رمضانی تأکید کرد: این مطالب را دانش آموزان ما باید از بزرگترها بیاموزند و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در مورد مسائل مختلف انقلاب آگاهی و تحلیل داشته باشند.

جبهه مقاومت از هر روز دیگر منسجم‌تر و متحدتر است

وی تصریح کرد: مشاهده می‌کنیم که امروز جبهه مقاومت از هر روز دیگر منسجم‌تر و متحدتر بوده و در جهت نابودی کامل رژیم صهیونیستی و پایگاه‌های آمریکایی در منطقه عزمی راسخ دارد.

امام جمعه خوروبیابانک تأکید کرد: به لطف خدا آمریکا و صهیونیست ها و ایادی استکبار روز به روز منفورتر می‌شوند و ایران اسلامی و خاصه فلسطین روز به روز عزتمندتر خواهند شد و ان شاءالله با از بین رفتن رژیم غاصب، در مسجد الاقصی نماز خواهیم خواند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha