دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه شهرستان خوروبیابانک

حوزه/ امام جمعه خوروبیابانک گفت: وقتی دشمن در میدان، هیچ موفقیتی را به دست نمی‌آورد به جنگ شناختی و ادراکی رو می‌زند و این گونه می‌خواهد جبهه مقاومت را به خیال خودش با شکست رو به رو کند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدحسین رمضانی امام‌ جمعه شهرستان خوروبیابانک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته، اظهار داشت: بالغ بر ۳ هفته است که از شروع حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه می‌گذرد، در حالی که دشمن صهیونیستی به هیچ یک از اهداف خودش دست پیدا نکرده و در طول این جنگ، چند شکست بزرگ اطلاعاتی را از حماس خورده است.

وی ادامه داد: اول اینکه نتوانست مقر نگه‌داری اسرای خودش را پیدا کند، دوم اینکه اتاق فرماندهان حماس از جمله یحیی سنوار و محمد زید را پیدا نکرد و سوم اینکه نتوانسته مقر موشک‌های حماس را بیابد، چرا که شاهد هستیم همچنان حملات موشکی از طرف غزه به شهرک‌های اشغالی انجام می‌شود.

حجت الاسلام رمضانی تصریح کرد: همچنین رژیم صهیونیسی قادر نیست محل استقرار شبکه‌ الاقصی را پیدا کند، آن جایی که تلویزیون دولتی فلسطین مستقر است و گاهی پخش زنده منتشر می‌شود و ابوعبیده سخنگوی حماس نیز هر چند روز یک بار با حضور در صفحه تلویزیون با بیان واقعیت‌های جنگ، رژیم صهیونیستی را به سخره می‌گیرد و بیان می‌کند که شما به هیچ یک از اهداف خودتان تا الان، دست پیدا نکرده‌اید.

امام جمعه خوروبیابانک خاطرنشان کرد: وقتی دشمن در میدان، هیچ موفقیتی را به دست نمی‌آورد، به جنگ شناختی و ادراکی رو می‌زند و این گونه می‌خواهد جبهه مقاومت را به خیال خودش با شکست رو به رو کند.

وی افزود: دشمن برای اینکه بخشی از مردم ایران را به خیال خام خودش بترساند، شایعه می‌سازد که مسبب طوفان الاقصی ایران بوده و برای ناامید کردن بخش دیگر جامعه، به دروغ می‌گوید که رهبر معظم انقلاب به اسماعیل حنیه گفته که به دلیل بروز عملیات پنهانی توسط حماس و مطلع نبودن ایران، کمکی به حماس در طرف ما انجام نخواهد شد.

حجت الاسلام رمضانی با تأکید بر اینکه دشمن می‌خواهد بخشی از جامعه را بترساند و علیه نظام تحریک کند و بخش دیگری را ناامید و دلسرد کند، بیان کرد: جواب این گسل‌سازی اجتماعی و خبرپراکنی‌های کذب در کلام سید حسن نصرالله خلاصه می‌شود، اینکه چشم‌تان به میدان باشد و مقاومت سیلی محکم را نه در گفتار بلکه در میدان عمل خواهد زد.

پرستاری مصداق احسان به خلق است

امام جمعه خوروبیابانک ضمن تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: حضرت زینب(س) بانویی است که اسوه و الگوی صبر، استقامت و مقاومت و علمدار جهاد تبیین با آن خطابه‌های علی‌گونه بودند و مولود شدند تا یار و مددکار برادرشان در صحرای کربلا باشند.

وی با اشاره به فرموده امام صادق(ع) مبنی بر اینکه هر کس در برآوردن حاجات بیماری کوشش کند، مانند روزی که از مادرش متولد می‌شود از گناه پاک می‌شود، گفت: پرستاری مصداق احسان به خلق، نماد کمک به نیازمندان و همدردی با بیماران، مسیر سیر و سلوک الی الله و در یک کلام پرستاری وادی عشق و محبت است.

حجت الاسلام رمضانی با اشاره به طرح کاشت یک میلیارد نهال در طول چهار سال که سیاست دولت بود و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن صحه گذاشتند، یادآور شد: اگر هر ایرانی در هر سال سه درخت بکارد، این طرح محقق خواهد شد و به جهت اینکه بتوانیم محیط زیست خودمان را ارتقاء دهیم، خصوصاً در منطقه خشک خوروبیابانک، باید درختانی که متناسب با زیسبت بوم این منطقه است را بکاریم که هم میوه دهند و هم خاک و هوا را بهبود ببخشند.

وی تصریح کرد: قطعاً این کار آثار و برکات مادی و معنوی آن را به دنبال خواهد داشت و فتح بابی برای خوروبیابانک آبادتر خواهد بود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha