شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
امام جمعه موقت شهرستان خوروبیابانک

حوزه/ امام جمعه موقت خوروبیابانک گفت: طوفان الاقصی فقط در مقابل رژیم صهیونیستی نبود بلکه خودش آمریکازدایی و تسریع در محو آمریکا، سلطنت آمریکا و سیاست آمریکا در منطقه خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام محمدرضا عزیز امام جمعه موقت خوروبیابانک در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به روز مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: مجلس یکی از ارکان نظام جمهوری اسلامی است و جایگاه ممتازی برای آن وجود دارد و امر انتخابات بسیار مهم است که همه ما باید در این انتخابات با شور و شوق حضور پیدا کنیم.

وی افزود: ما باید انتخابات حماسی و رقابتی و دشمن‌شکن را داشته باشیم و انتخابات در سلامت و امانت کامل برگزار شود، عزیزان در هیأت اجرایی و هیأت نظارت باید پرقدرت و باقوت مسئولیت‌های خودشان را نسبت به برگزاری و اجرای صحیح انتخابات انجام دهند.

بسیج برای قدرت‌یابی اشخاص نیست

عزیز با اشاره به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان سراسر کشور، بیان کرد: بسیج لشکر مخلص خداست یعنی این ذخیره عظیم و پرنفع برای قدرت‌یابی اشخاص نیست بلکه مربوط به اسلام و کشور و نظام است که منطق بسیج حداکثرسازی مقاومت کشور در مقابله تهدیدها و خطرات است.

امام جمعه موقت خوروبیابانک تصریح کرد: بسیجیان عزیز باید بصیرت و ابتکار عمل در برابر دشمنان داشته باشند و مسئولین بسیج هم باید هر چه بیشتر نیروهای طراح، جذب کنند.

وی با اشاره به تعبیرات مقام معظم رهبری از بسیج لندن، گفت: بسیج به معنای عام است یعنی همه کسانی که با نظام و اسلام هستند بسیجی هستند و همه ما بسیجی هستیم و خداوند متعال این شجره طیبه را هر روز تنومندتر و پرثمرتر قرار می‌دهد.

عزیز با اشاره به عملیات تاریخ ساز طوفان الاقصی، بیان کرد: این واقعه فقط در مقابل رژیم صهیونیستی نبود بلکه خودش آمریکازدایی و تسریع در محو آمریکا، سلطنت آمریکا و سیاست آمریکا در منطقه خواهد بود.

طوفان الاقصی جدول سیاست‌های آمریکا در منطقه را بهم زد

امام جمعه موقت خوروبیابانک خاطرنشان کرد: طوفان الاقصی جدول سیاست‌های آمریکا در منطقه را به هم زد و قطعاً ادامه پیدا خواهد کرد و نقشه‌های استکبار محو خواهد شد.

وی اضافه کرد: دشمنان برای منطقه خواب‌های زیادی دیده بودند از جمله آن که حزب الله را از بین ببرند ولی به لطف خدا با شکست مواجه و قدرت حزب الله چند برابر شد و یکی دیگر آن که برای عراق و سوریه نقشه داشتند که آن هم نقش بر آب شد.

عزیز با بیان اینکه آمریکا می‌خواست مسئله فلسطین را به نفع صهیونیست ها تمام کند و موضوع دو دولتی را مطرح کردند اما بر باد رفت، گفت: امروز جبهه مقاومت در برابر آمریکا و اسرائیل و دولت‌های استعمارگر روز به روز در حالت ممتازی قرار می‌گیرد و بیشتر از قبل اظهار وجود می‌کند.

امام جمعه موقت خوروبیابانک ضمن سفارش به رعایت تقوا، انجام همه واجبات و دوری از همه گناهان، بیان کرد: امام سجاد (ع) در دعای مکارم الاخلاق می‌فرمایند که خدایا مرا با زینت و علامت انسان‌های صالح زینت کن و به من لباس باتقوا بپوشان و کمکم کن بر غضب خودم غالب شوم و آتش اختلافات را خاموش کنم و الفت ایجاد کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha