دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی

حوزه/ ائمه جمعه شهرستان‌های کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به جنایات استکبار علیه مردم مظلوم غزه، حمایت از مردم غزه را نشانه بیداری اسلامی در جهان دانستند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر یاسوج، با اشاره به ولادت حضرت زینب کبری(س) اظهار داشت: آن حضرت نقش بسیار بزرگی در تبیین و ترویج فرهنگ عاشورا داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: آن حضرت شخصیتی توانا، ادیب و فصیح بود که زنان ما باید حجب و حیا را از آن حضرت بیاموزند، حضرت زینب(س) در دفاع از امامت و ولایت با شجاعت وارد میدان شدند.

امام جمعه شهر یاسوج با تبریک روز پرستار، گفت: این شغل مقدس در خدمت مردم بوده، پرستاران شبانه روز زحمت می‌کشند و کار آنها ثواب و اجر والایی دارد که پیامبر می‌فرماید، اگر کسی بیماری را حرمت کند در روز قیامت اجر و ثواب بالایی خواهد داشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی، به راهپیمایی فردا اشاره کرد و گفت: کودکان غزه مورد اصابت موشک‌های آمریکایی و انگلیسی قرار می‌گیرند و صحنه‌های فجیع و وحشتناکی را شاهد هستیم.

امام جمعه یاسوج، افزود: سازمان ملل دست نشانده کشورهای غربی و ستمگر است و تنها راه نجات دنیا در حال حاضر ظهور منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اظهار کرد: در حالی رژیم صهیونیستی در حال جنایت است که دنیای استکباری از آنها حمایت می‌کند اما در عوض مردم آزاده دنیا به خصوص مردم ایران اسلامی این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند که این نشانه بیداری مردم جهان است.

اسلام بدون حمایت از برادران دینی و فرامین الهی کامل نیست

حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دهدشت یکی از مصادیق تقوا در این روزها را حمایت مالی، معنوی، لسانی و قلبی از مردم مظلوم غزه عنوان کرد و گفت: تقوا صرفا نماز خواندن نیست، اسلام بدون حمایت از برادران دینی و فرامین الهی کامل نیست.

امام جمعه شهر دهدشت افزود: امروز وظیفه همه مسلمانان حمایت از مردم مظلوم غزه است.

وی با بیان این‌که صهیونیست تلاش می‌کرد فریاد مسلمانان به گوش جهانیان نرسد، اظهار کرد: چهارهزار نفر به صورت زنده صحبت‌های سید حسن نصرالله را گوش کردند و سخنان ریاست جمهوری ایران در ریاض به عنوان نماد کامل انقلاب علوی بود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر بیان کرد: رژیم صهیونیستی به جز کودک‌کشی کاری نمی‌کند و هنوز نتوانسته تصویری از کشته شدن یک فرمانده حماس را نشان بدهد.

امام جمعه شهر دهدشت، با بیان این‌که عده‌ای می‌گفتند مدافع گفتمان هستیم و نیازی به اسلحه نیست، امروز تنفس مصنوعی به رژیم صهیونیستی می‌دهند، خاطرنشان کرد: از مسئولان خواهان برخورد با چنین افرادی هستیم، از منابع جمهوری اسلامی استفاده می‌کنند و این‌چنین سخن بگویند؟

وی بیان کرد: اگر کفار دست‌شان به مسلمانان برسد آن‌ها را زنده نمی‌گذارند.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که جریان مقاومت با برنامه پیش می‌رود و تا امروز موفق بوده است، یادآور شد: موضع جمهوری اسلامی سخنان وزیر امور خارجه است که دست جبهه مقاومت بر ماشه است و صبوری دارد، اگر ولی فقیه اجازه دهد نه فقط تل‌آویو و حیفا بلکه گردنه‌های اشغالی را شخم خواهیم زد.

وی ولادت با سعادت خانم حضرت زینب(س) را تبریک گفت و عنوان کرد: پرستاری اجری مضاعف دارد و پرستاران زندگی زینبی را در زندگی مورد توجه قرار دهند.

امام جمعه شهر دهدشت با توجه به هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: سرانه مطالعه پایین است و به عنوان یک کشور متمدن اسلامی تلاش و توجه برای افزایش روزانه مطالعه بیشتر شود.

حجت‌الاسلام وحدانی‌فر با بیان این‌که استان ما فقط اسم توسعه را یدک می‌کشد و با وجود این‌همه ظرفیت، توسعه یافته نیست، یادآور شد: وجود این‌همه معادن می‌تواند نیازهای استان را تامین کند، اما در صنایع و معادن موفق عمل نشده و در بهره‌برداری‌ها خوب عمل نکردیم.

وی خواستار برنامه‌ریزی درست از این ظرفیت‌ها از مدیرکل جدید صمت استان شد و بیان کرد: کهگیلویه منابع فراوان دارد، اما به آن‌ها توجه نشده که امیدواریم این مهم در برنامه شما گنجانده شود.

اگر امروز محور مقاومت میدان‌دار اصلی تحولات جهان است نشأت‌گرفته از تفکر بسیج است

حجت‌الاسلام‌ سید عنایت هاشمی منش، امام جمعه شهر گچساران نیز در خطبه‌های این هفته شهر گچساران، اظهار کرد: دشمنان بدانند که ملت ایران اسلامی همه بسیجی هستند و اگر گوشه چشمی به این انقلاب داشته باشند، حتماً از کرده خود پشیمان خواهند شد، تفکر بسیجی امروز در جبهه مقاومت تجلی‌یافته و رزمندگان فلسطینی در عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در هم شکستند و راه را برای نابودی غده سرطانی اسرائیل هموار کردند.

حجت‌الاسلام هاشمی منش بیان کرد: همین تفکر بسیجی است که حشدالشعبی عراق را وادار به حمله به بندر ایلات مهم‌ترین بندر اقتصادی صهیونیست‌ها می‌کند و این توانمندی جبهه مقاومت را می‌رساند، همین تفکر بسیجی و الگوبرداری از بسیجیان کشورمان است که امروز یمن به نبرد میدانی با اسرائیل روی آورده و این تفکر روزبه‌روز قوی‌تر می‌شود، اگر امروز محور مقاومت میدان‌دار اصلی تحولات جهان است نشأت‌گرفته از تفکر بسیج است.

خطیب جمعه گچساران یادآور شد: امروز قطار نابودی آمریکای جنایت‌کار و اسرائیل کودک کش به راه افتاده و این قطار تا نابودی آن‌ها متوقف نخواهد شد و مردم ولایتمدار گچساران در راستای دفاع از مرم غزه فردا همزمان با سراسر کشور به خیابان خواهند آمد و با حضور باشکوه خود بار دیگر نشان می‌دهند که در دفاع از مظلوم و مبارزه با ظالم هرگز کوتاه نخواهند آمد.

امام‌جمعه گچساران با اشاره به روش به‌کار گیری نیرو در پتروشیمی گچساران، خاطرنشان کرد: در خصوص جذب نیرو در پتروشیمی گچساران نگرانی‌هایی برای مردم وجود داشت که نگرانی عمده در نوع ثبت‌نام و مشخصه‌ای بود که برای ثبت‌نام لحاظ کرده بودند و بعضی هم نگران تخصیص سهمیه‌های ویژه‌ای بودند که در قانون هم مشخص‌شده است، بنابراین در سطح شهرستان این موضوع با جدیت تمام دنبال شد و همه مسئولان یک‌صدا در دفاع از حق مردم مراتب نگرانی را هم در سطح استان و هم در سطح ملی پیگیری کردیم و نهایتاً این نگرانی‌ها هم رفع شد.

پایان پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha