شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
حجت‌الاسلام دری

حوزه /امام جمعه شهرستان حاجی آباد گفت: عظمت حضور یک زن در یکی از مهمترین مسائل تاریخ مانند حادثه عاشورا نشان دهنده این است که زن در حاشیه تاریخ نیست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت الاسلام مهدی دری امام جمعه شهرستان حاجی آباد، ظهر امروز در خطبه ‌های نماز جمعه، ضمن سفارش به تقوا اظهار داشت: در کلام امیر المؤمنین(ع) است که فرمودند هر کاری ولو کم باشد، وقتی همراه با تقوا باشد ارزش پیدا می‌کند و مورد پذیرش خداوند متعال است.

وی با تبریک ولادت حضرت زینب(س)، افزود: عظمت حضور یک زن در یکی از مهمترین مسائل تاریخ مانند حادثه عاشورا نشان دهنده این است که زن در حاشیه تاریخ نیست.

امام جمعه حاجی آباد، عنوان کرد: اسرائیلی‌ها به کودکان و زنان و بیمارستان‌ها حمله می‌کنند که این نشان از ضعف آنهاست که توان رویارویی با جبهه مقاومت را ندارند و اینکه صهیونیست‌ها توانایی اداره جنگ طولانی را ندارند و تلفات آنها در همین چهل روز با تمام تلفاتی که در هفتاد سال گذشته داده‌اند برابری می‌کند و همین امر باعث شکست آنها خواهد شد.

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: حمله حشدالشعبی به بندر ایلات برای صهیونیست‌ها بسیار سنگین است، چون یکی از بنادر مهم اسرائیل در دریای سرخ است و ۹۹ درصد تجارت اسرائیل از طریق دریاست و این زنگ خطری بر آمریکا است.

وی به اهمیت ورود یمن به عنوان یک کشور تاثیر گذار در منطقه اشاره کرد و یادآور شد: برخی از کشورهای اسلامی منطقه ترس از ورود یمن به جنگ غزه دارند و با سامانه‌های رهگیری خود از ضربه زدن به رژیم صهیونسیتی جلوگیری می‌کنند.

امام جمعه شهرستان حاجی آباد اظهار کرد: حضور بالای داوطلبان نشان از یک رقابت پرشور دارد و مشارکت بالا سبب تقویت پایه‌های مشروعیت و مقبولیت یک نظام است، همچنین سبب افزایش اقتدار خواهد بود و هرکسی بر خلاف آن کار کند به کشور خیانت کرده است.

حجت‌الاسلام دری، با تبریک ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، خاطرنشان کرد: پرستاران مثل یک فرشته نجات، به کمک بیمار می‌شتابند، البته شهرستان حاجی آباد برای جامعه پزشکی و پرستاری نیازمند منازلی است تا بتواند از پزشکان و پرستاران بیشتری دعوت کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha