یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
بروجرد

حوزه/امام‌ جمعه بروجرد با محکوم کردن جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه، گفت: به طور قطعی اسرائیل توان ادامه این جنگ را ندارد و طولانی شدن این جنگ شهری به ضرر رژیم صهیونیستی است و به زودی اسرائیل رفتنی است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سیدعلی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نماز جمعه بروجرد که در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان برگزار شد، با گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: بسیجی و بسیجی بودن برای گروهی خاص نیست و بسیجی بودن در نظام اسلامی یک فرهنگ محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه بسیجیان خالصانه و جهادی در همه عرصه‌ها به مردم ایران اسلامی خدمت می‌کنند، گفت: تقوا، اخلاص، صداقت، مدیریت جهادی و ساده زیستی از ویژگی‌های بارز بسیجیان است.

امام‌ جمعه بروجرد، با اشاره به فرا رسیدن میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، یادآور شد:حضرت زینب(س) با تقوا و شجاعت و پرستاری از کودکان قافله سالار شهیدان(ع)، الگویی بی‌بدلیل برای پرستاران به شمار می‌روند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه پرستاران باید در زمینه اخلاقی و خدمتی خود از سیره و منش حضرت زینب(س) الگو بگیرند، خواستار رفع مشکلات شغلی پرستاران از سوی مسئولان مربوطه شد.

وی با محکوم کردن جنایات بی‌رحمانه رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: به طور قطعی اسرائیل توان ادامه این جنگ را ندارد و طولانی شدن این جنگ شهری به ضرر رژیم صهیونیستی است و به زودی اسرائیل رفتنی است.

امام جمعه بروجرد، با قدردانی از تلاش‌های دولت سیزدهم برای خدمت رسانی به مردم و کاهش برخی مشکلات اقتصادی از جمله گرانی و کنترل تورم، گفت: برای خدمت رسانی بیشتر و صادقانه به مردم باید مدیران ناکارآمد کنار روند و از مدیران انقلابی، جهادی و متخصص در بخش‌های گوناگون بهره گرفت.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha