سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
امیرحسین صالحی تبار

حوزه / در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان، از امیر حسین صالحی تبار حافظ کل قرآن که متولد آمریکا می‌باشد و در ایران زندگی می‌کند، تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، امروز قبل از اقامه نماز جمعه همدان در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در استان همدان و رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان همدان و جمعی از مسئولان، از امیر حسین صالحی تبار حافظ کل قرآن که متولد آمریکا می‌باشد و در ایران زندگی می‌کند، تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی با تقدیر از خانواده این نوجوان اظهار داشت: از سه حقی که فرزند به عهده پدر دارد یکی از آنها این است که به او قرآن بیاموزد.

وی با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا فرزندانمان قرآنی تربیت شوند، گفت: دل‌های پاک و نورانی جوانان بستر مناسبی است که با قرآن آشنا شوند و لذا این مهم وظیفه متولیان آموزشی و فرهنگی است.

امام جمعه همدان، با اشاره به اینکه در مدارس نیز باید برای درس قرآن، اهمیت ویژه قایل شوند، یادآور شد: باید تلاش کنیم تا نوجوان با قرآن آشنا شوند و در دل‌های آن‌ها قرآن نفوذ پیدا کند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha