شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
تبریز

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه هرکجا جنگی در جهان رخ دهد، آمریکا در آن دست دارد، گفت: اختلاف افکنی میان شیعه و سنی کار آمریکاست و می‌خواهد مانع رشد مسلمانان شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از زنجان، حجت‌الاسلام و المسلمین علی خاتمی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر زنجان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در کنفرانس وحدت، اظهار داشت: هرکجا جنگی در جهان رخ دهد، آمریکا در آن دست دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان تصریح کرد: اختلاف افکنی میان شیعه و سنی کار آمریکاست و می‌خواهد مانع رشد مسلمانان شود.

وی با بیان اینکه امروز مهمترین نگرانی آمریکا دین اسلام است، افزود: آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل از اسلام کینه دارند به همین خاطر با جمهوری اسلامی دشمنی می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی با اشاره به مساله فلسطین، گفت: رژیم اسرائیل مردم این کشور را آواره کرده و قتل عام می‌کند و دولت‌هایی که ارتباط با این رژیم را عادی سازی می‌کنند، سخت در اشتباهند چرا که این رژیم رفتنی است و می‌بینیم که از درون در حال از هم پاشیدن است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به مناسبت‌های هفته و میلاد رسول گرامی اسلام، اظهار کرد: پیامبر اسلام(ص) خیرخواه و دوستدار مومنین بود و نسبت به آنها رأفت و مهربانی داشت.

وی افزود: نکته مهمتر این است که پیامبر اکرم(ص) الگوی نمونه بودند، پس برای سعادت در زندگی باید مسیرمان را با پیامبر گرامی اسلام تنظیم کنیم.

وی ادامه داد: همه ما به پیامبر اکرم(ص) ارادت داریم، اما زمانی این موضوع واقعی خواهد بود که عملیاتی آن را انجام دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین خاتمی اظهار کرد: ما برای ابزار محبت به خداوند همانطور که در قرآن کریم نیز به آن اشاره شده باید دوستدار رسول اکرم(ص) باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به هفته نیروی انتظامی از این نیرو به خاطر تأمین امنیت استان قدردانی کرد و یادآور شد: هیچ نعمتی بالاتر از امنیت نیست.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha