دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام سیدمحمد نبوی

حوزه / مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: عملیات طوفان الاقصی خواب را از چشمان رژیم اسرائیل ربوده و قطعا شرایط برای آنها به قبل بازنخواهد گشت.

حجت الاسلام سیدمحمد نبوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان اظهار داشت: مقاومت فلسطینی در یک عملیات غافلگیر کننده و ضربتی، موفق به وارد کردن شوک بزرگ نظامی اطلاعاتی به رژیم صهیونیستی شد.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج گفت: این عملیات که یکی از بزرگترین و پربازده‌ترین عملیات‌های تاریخ مقاومت می‌باشد، بیانگر چند پیام نهفته است.

وی افزود: این عملیات گویای وجود و زنده بودن روح مقاومت در فلسطین و فریاد بلند نفی رژیم صهیونیستی بوده که بازتاب این پیام، برگ برنده جهانی در دست فلسطینیان و جریان مقاومت می‌باشد.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: پیام مهم دیگر این عملیات متوجه سران کشورهایی است که در دام طرح ابراهیم آمریکا و اسرائیل افتاده‌اند و در پی عادی سازی روابط با این رژیم غاصب هستند.

حجت الاسلام نبوی اظهار کرد: این عملیات به آنها فهماند که تصمیم با مردم فلسطین بوده و عادی سازی روابط با این رژیم مخالف نظر مردم فلسطین و تضییع حقوق حقه این ملت است.

مدیر مدرسه خاتم الانبیاء (ص) سنندج، گفت: سازش با رژیم صهیونیستی و معامله بر سر سرنوشت فلسطین، محکوم و مذموم است.

وی عنوان کرد: عملیات طوفان الاقصی خواب را از چشمان رژیم اسرائیل ربوده و قطعا شرایط برای آنها به قبل باز نخواهد گشت.

استاد حوزه علمیه کردستان، تأکید کرد: این عملیات بزرگ هم مبارک است و هم احیاکننده امید و تقویت کننده روح مبارزه با رژیم صهیونیستی در جهان اسلام خواهد بود.

وی یادآور شد: این عملیات پیام خود را آنچنان محکم و رسا فرستاد که تا سال‌ها تبعات آن برای اسرائیل ماندگار و برای جریان مقاومت تاریخ ساز خواهد شد.

حجت الاسلام نبوی تصریح کرد: قطعا دست بالا در این عملیات با مقاومت و حامی اصلی ملت مظلوم فلسطین یعنی جمهوری اسلامی ایران است که نقش آفرینی‌های بعد از آن می‌تواند موثرتر از خود عملیات پر دستاوردتر باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha