یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
سید عبد الله غریفی بحرین

حوزه/ آیت الله غریفی گفت: حکومت بحرین نباید شهروندان خود را بیکار نموده و کار را به بیگانگان بسپارد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، آیت الله غریفی در سخنرانی هفتگی خود که در مسجد امام صادق (ع) واقع در منطقه القفول منامه برگزار می‌شود گفت: اتفاقی که برای بیش از ۳۰ کارمند «گلف ایر» از مردم این کشور افتاد که با یک حرکت قلم اخراج شدند، شوک بزرگی بود.

وی افزود: اگر آنچه گفته شده که هدف حکومت جایگزین کردن شهروندان با افراد بیگانه است درست باشد، قلب انسان را بیشتر آزار می‌دهد.

او ادامه داد: این تصمیم در شرایطی که بحران بیکاری در این کشور پیچیده‌تر می‌شود و سختی زندگی برای خانواده‌های محروم و کودکان گرسنه شدیدتر می‌شود، امری ناعادلانه است.

آیت الله غریفی ابراز داشت: چرا فضای این کشور بر مردمش تنگ شده و برای بیگانگان و مزاحمان اینقدر بزرگ شده است؟!

وی افزود: گر چه می‌شنویم که تلاش‌هایی برای رسیدگی به وضعیت بیکاری و کاهش آلام محرومان انجام می‌شود، ولی از وخامت بیشتر اوضاع در تعجبیم چرا که فریاد بیکاران همچنان بلند است و رنج گرسنگان ادامه دارد.

آیت الله غریفی ضمن قدردانی از همه کسانی که با اخراج شدگان ابراز همدردی کرده و خشم خود را نسبت به این تصمیم ابراز نمودند، گفت: این را برای بدتر کردن اوضاع نمی‌گوییم بلکه در صدد تجلیل از کسانی هستیم که قلب‌های دلسوز و نیت‌های صاف دارند و کشور به این گونه اشخاص نیاز دارد و دغدغه ما پیشرفت و رفاه کشور است.

او تصریح کرد: کسی که برای این کشور، دین و فرهنگ آن بحران ایجاد می‌کند در وطن‌دوستی‌اش صداقت ندارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha