سه‌شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۶ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 14, 2024
روز نیروی انتظامی

حوزه/ سرکار خانم برقعی با ارسال پیامی، روز نیروی انتظامی را به فرمانده نیروی انتظامی استان قم تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سرکار خانم برقعی با ارسال پیامی، روز نیروی انتظامی را به فرمانده نیروی انتظامی استان قم تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

کُونُواْ قَوّاَمِینَ لِلَّهِ شُهَدَآءَ بِالْقِسْط... برای خدا به داد برخیزید و به عدالت شهادت دهید... (مائده،۸)

حضور ارجمند سرتیپ دوم پاسدار جناب آقای میرحیدری (زیدعزه)

فرمانده محترم نیروی انتظامی استان قم

سلام علیکم

با احترام و عرض تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت پیامبر اکرم (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و امام جعفر صادق (علیه‌السلام)، ضمن تقدیر و سپاسگزاری از حضور ارزشمند حضرتعالی در مراسم آیین آغاز سال تحصیلی جامعه‌الزهرا (علیهاالسلام)، بدین‌وسیله فرا رسیدن ۱۳ مهرماه، روز نیروی انتظامی را خدمت شما و مجموعه نیروی انتظامی استان قم تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

بدون تردید زحمات و تلاش‌های خالصانه، همراه با عزم، اقتدار و در عین حال عطوفت و مهربانی مجموعه نیروی انتظامی به عنوان عامل مهم در تامین آرامش و امنیت اجتماعی و اخلاقی استان، قابل ستایش و تقدیر است.

جامعةالزهرا (علیهاالسلام) به عنوان بزرگترین حوزه‌ علمیه خواهران در جهان تشیع با توجه به اهمیت مساله امنیت همچون گذشته آماده همکاری با همه نهادهای انقلابی از جمله نیروی انتظامی استان است تا همگام با بخش‌های فرهنگی و اجتماعی آن مجموعه تلاشگر، گامی در جهت تقویت بنیه دینی و فرهنگی خانواده‌ها و تامین امنیت ذهنی و فرهنگی اقشار مختلف به ویژه در مسئله حجاب و عفاف بانوان و دختران استان بردارد.

از درگاه خداوند منان، توفیقات روزافزون همراه با توجهات حضرت ولی‌عصر (عجّل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) برای حضرتعالی و همکاران محترم مسئلت دارد.

سیّده زهره برقعی

مدیر جامعةالزهرا سلام‌الله‌علیها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha