یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1111795
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۶
شاهرخی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان لرستان در پیامی فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در استان لرستان به مناسبت هفته فراجا پیام تبریکی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

خدمت به ملت شریف و میهن ایران اسلامی افتخاری بزرگ و پشتوانه معنوی و گران سنگی است که خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به آن مفتخر بوده و باعث سربلندی و عزت در پیشگاه خدای متعال و این ولی نعمتان راستین می‌گردد.

نیروی انتظامی به‌عنوان نیاز یک جامعه آرمانی و نهادی برخاسته از مردم، همواره نمادی از شجاعت و دلاوری و ایثار غیورمردانی است که نقش برجسته‌ای در تأمین امنیت نظم و آرامش عمومی کشور ایفا کرده است.

تقوا، ایمان، صداقت، عدالت، تعهد و تخصص، ارتباط و پیوستگی مداوم با مردم، تلاش مستمر در برخورد قاطع با چالش‌ها و معضلات از تهدیدات مرزی گرفته تا حفاظت و امنیت شهری و تقدیم هزاران شهید، سبب شده که نیروی انتظامی جایگاه شایسته‌ای در افکار عمومی کسب نماید و مردم شریف ما این نهاد را به منزله امین خود می‌دانند.

با توجه به شعار امسال در هفته نیروی انتظامی مبنی بر «شهروند قانون مدار، پلیس خدمتگزار» ایجاب می‌کند مردم فهیم ما با عمل به قانون قدردان زحمات این عزیزان باشند، تا نیروی انتظامی هم با قوت و قدرت روز افزون ماموریت‌های خویش را انجام دهد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جان برکف عرصه نظم و امنیت و ادای احترام به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان و ایثارگران، فرا رسیدن هفته انتظامی را به همه فرماندهان و کارکنان و سربازان غیور، خواهران و برادران نیروی انتظامی در رده‌های مختلف استان و خانوادهای ایشان تبریک عرض نموده و با تقدیر و تشکر از زحمات بی‌شائبه این نیرو، توفیقات روز افزون همه عزیزان را در مسیر انجام دستورات فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای «مد ظله العالی» و وظایف و رسالت‌های محوله، از درگاه ایزد منان خواستارم.

سید احمد رضا شاهرخی
۱۴ مهر ۱۴۰۲ برابر با ۲۰ ربیع الاول ۱۴۴۵

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha