شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
ی

حوزه / با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیر و معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه کاشان، حجت الاسلام سیدعباس شریفیان به عنوان مدیر جدید مدرسه آیت الله مدنی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ظهر امروز در مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، مدیر و معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه کاشان، حجت الاسلام سید عباس شریفیان به عنوان مدیر جدید مدرسه علمیه آیت الله مدنی معرفی شد.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان در این مراسم ضمن تبریک پیروزی بی‌سابقه نیروهای مقاومت فلسطین در عملیات موسوم به طوفان الاقصی به مسلمانان جهان خصوصا حوزه‌های علمیه، اظهار داشت: عملیات موسوم به طوفان الاقصی موجب از بین رفتن هیبت و ابهت پوشالی اسرائیل شد.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی، با بیان اینکه بشارت مقام معظم رهبری در نابودی رژیم اسرائیل در حال تحقق می‌باشد، گفت: خدا را شاکریم که نشانه‌های نابودی کامل اسرائیل را در عملیات موسوم به طوفان الاقصی می‌بینیم.

حجت الاسلام شریفیان به فعال بودن پایه یک تا سطح چهار و درس خارج در مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی اشاره کرد و یادآور شد : در حال حاضر بالغ بر۱۹۰ طلبه در مدارس علمیه آیت الله مدنی و آقا بزرگ کاشان که تحت تولیت این مدرسه بوده مشغول تحصیل می‌باشند.

وی وجود اساتید مجرب و برجسته در مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشانی را موجب ارتقای سطح علمی طلاب دانست و اظهار کرد: در سال‌جاری بخشی از خوابگاه مدرسه علمیه آقا بزرگ کاشان با تحصیل ۶۰ طلبه تبدیل به کلاس سطح سه به بالا شده است، لذا از مسئولان انتظار داریم علاوه بر احیای هرچه بیشتر مدرسه علمیه آقا بزرگ در رفع مشکلات جانبی آن نیز تلاش نمایند.

شایان ذکر است در پایان پس ارائه گزارش مهدی مدنی تولیت مدرسه آیت الله مدنی کاشانی، ضمن تجلیل از خدمات حجت الاسلام علی امین آبادی، حجت الاسلام سیدعباس شریفیان به عنوان مدیر جدید این مدرسه معرفی شد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha