یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ تجمع طلاب و روحانیون اهواز در حمایت از گروه های مقاومت فلسطین

حوزه/ تجمع طلاب و روحانیون اهواز در راستای حمایت از حماسه آفرینی گروه‌های مقاومت فلسطینی برگزار شد.  

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، تجمع طلاب و روحانیون اهواز در راستای حمایت از حماسه آفرینی گروه‌های مقاومت فلسطین با حضور آیت الله موسوی جزایری رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، آیت الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین بلادیان مدیر حوزه علمیه خوزستان، سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولی عصر(عج) استان، جمعی از شخصیت‌های حوزوی و جمعی از طلاب و روحانیون اهواز امروز یکشنبه ۱۶ مهرماه ۱۴۰۲ در مسجد اعظم اهواز برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد، آیت الله موسوی جزایری رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان، اظهار داشت: دفاع از مظلوم یک تکلیف شرعی است از این رو امام خمینی(ره) وقتی که انقلاب در بهمن ۵۷ به پیروزی رسید فرموده بودند که این اول کار است و حال نوبت اسرائیل است، چرا که اسرائیل مظهر ظلم و ظالم در تمام دنیاست و اگر سرتاسر دنیا را بگردید می‌بینید که مصداق بارز ظلم، اسرائیل است.

وی به عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و گفت: دیروز یک قیام بزرگ که تا به حال سابقه نداشت توسط گروه‌های مقاومت فلسطین انجام شد و آنها به شهرک نشینان رژیم منحوس صهیونیستی هجوم برده و مناطقی را به تصرف درآوردند و در این عملیات توانستند عده زیادی از اسرائیلی‌ها را به درک واصل کرده و تعداد زیادی را اسیر کنند.

در ادامه سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان ضمن تقدیر از برگزار کنندگان این تجمع با اشاره به عملیات روز گذشته گروه‌های مقاومت فلسطین به نام «طوفان الاقصی»، بیان کرد: امروز روز بسیار مهمی است، امروز روزی است که در جهان اسلام و جبهه مقاومت با اتفاقی که در روز گذشته در سرزمین فلسطین مظلوم اتفاق افتاد، برگ جدیدی از تاریخ اسلام انقلابی یعنی تفکری که امام خمینی(ره) پایه گذار آن بودند و امروز مقام معظم رهبری این کشتی طوفنده را هدایت می‌کند، رقم خورد.

وی افزود: دیروز شاهد شکست قطعی استکبار جهانی و اسرائیل و پیروزی قطعی جبهه مقاومت در عملیاتی که نام آن را «طوفان الاقصی» گذاشته‌اند بودیم.

گفتنی است در این مراسم شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل حمایت خود را از جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطین اعلام کردند.

انتهای پیام. /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha