یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه

حوزه/ مرکز خدمات حوزه های علمیه در بیانه ای گفت: همانطور که ولی امر مسلمین جهان فرمودند با رویدادهای این ایام همه جهانیان دیدند که رژیم غاصب صهیونیستی لحظه به لحظه به مرگ خود نزدیکتر می شود. این خبر برای کل مسلمین و مستضعفین جهان مسرت‌ بخش است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، مرکز خدمات حوزه های علمیه با صدور بیانیه ای، عملیات طوفان الاقصی را آغازی بر پایان رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی عنوان کرد.

در این بیانه آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَٰتَلُونَ بِأَنَّهُم ظُلِمُواْۚ وَإِنَّ ٱللَّهَ عَلَیٰ نَصرِهِم لَقَدِیرٌ

به کسانی که ستمکارانه مورد جنگ و هجوم قرار می گیرند، به سبب آنکه به آنان ستم شده اذن جنگ داده شده، و مسلماً خدا بر یاری دادن آنان تواناست.

آغاز عملیات #طوفان_الاقصی را به محضر ولی الله الاعظم ارواحنا فداه، مقام معظم رهبری حفظه‌الله و همه دلدادگان#جبهه_مقاومت تبریک عرض می‌کنیم.

همانطور که ولی امر مسلمین جهان فرمودند با رویدادهای این ایام همه جهانیان دیدند که رژیم غاصب صهیونیستی لحظه به لحظه به مرگ خود نزدیکتر می شود.

این خبر برای کل مسلمین و مستضعفین جهان مسرت‌ بخش است.

پیروزی در این مرحله که در سایه ایمان، فداکاری ها، تدابیر دقیق و توکل به خداوند متعال به دست آمد، یکی از اتفاقات مهم و سرنوشت ساز در تمام نبردهای جبهه مقاومت اسلامی با رژیم جعلی صهیونیستی است. دستاوردها و ارزش استراتژیک با گذشت زمان نسبت به گذشته واضح تر می شوند.

همانطور که آیات شریفه قرآن الهام بخش این است که: "ظَنُّوا أَنَّهُمْ مَانِعَتُهُمْ حُصُونُهُمْ مِنَ اللَّهِ فَأَتَاهُمُ اللَّهُ مِنْ حَیْثُ لَمْ یَحْتَسِبُوا وَقَذَفَ فِی قُلُوبِهِمُ الرُّعْبَ یُخْرِبُونَ بُیُوتَهُمْ بِأَیْدِیهِمْ وَأَیْدِی الْمُؤْمِنِینَ فَاعْتَبِرُوا یَا أُولِی الْأَبْصَارِ...

گمان می کردند دژهایشان، مانع آنها در برابر خدا خواهد بود، پس خداوند از جایی که گمان نمی کردند، بر آنان درآمد و وحشت را در دل های شان افکند به طوری که به دست ‌خود و دست مؤمنان، خانه ‌های خود را خراب می کردند؛ پس ای صاحبان بینایی، عبرت گیرید".

دشمن صهیونیستی گمان می کرد که با تکیه بر ارتش تابن دندان مسلح خود می تواند به جنایات خود ادامه دهد. درحالی که نمی دانست که به خانه عنکبوتی تکیه کرده که روز به روز فرسوده تر می گردد.

این عملیات که می تواند موجب درهم شکستن بیش از پیش اسطوره ارتش شکست ناپذیر صهیونیستی باشد، موجب امیدواری بیش از پیش مجاهدین جبهه مقاومت گردید. یاد همه شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم عزیز را گرامی می داریم و امیدواریم به زودی شاهد آزادی قدس شریف باشیم.

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha