شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله اعرافی

حوزه/ گسترش فرهنگ وقف، صلح و وصیت به خیر، در راستای پیشرفت و تحقق جامعه و تمدن اسلامی، تربیت و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز عرصه وقف، بسیج مردم و گروه های جهادی در صیانت و احیای موقوفات توسط حوزه و حوزویان از سویی و شفافیت، نظارت بر اجرای دقیق نیت ها، کاهش تصدی گری، پیگیری تدوین قوانین و آیین نامه های لازم از سوی سازمان اوقاف را در برخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه پیامی به مناسبت هفته وقف صادر کرد که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

میلاد پر برکت خاتم الانبیا حضرت محمد مصطفی (صلی الله علیه و اله و سلم) و امام جعفر صادق(علیه السلام) در سال جاری، مطلع هفته وقف نامگذاری شده است. درود و رحمت خداوند بر همه نیک اندیشان بزرگان و در صدر آنان امام راحل (قدس سره) که انقلاب اسلامی از سنت های حسنه ایشان شمرده می شود.

امید است این منبع عظیم عرصه دین و فرهنگ با مشارکت همگان در ترویج، احیا و صیانت موقوفات، نیت های نیک اندیشان پیشین و کنونی را محقق سازد.

گسترش فرهنگ وقف، صلح و وصیت به خیر، در راستای پیشرفت و تحقق جامعه و تمدن اسلامی، تربیت و توانمندسازی نیروهای مورد نیاز عرصه وقف، بسیج مردم و گروه های جهادی در صیانت و احیای موقوفات توسط حوزه و حوزویان از سویی و شفافیت، نظارت بر اجرای دقیق نیت ها، کاهش تصدی گری، پیگیری تدوین قوانین و آیین نامه های لازم از سوی سازمان اوقاف را در برخواهد داشت.

فرصت را مغتنم شمرده و از تمام خادمان، دست اندرکاران و متولیان امر وقف صمیمانه سپاسگزارم و ضمن تبریک مجدد این ایام، سعادت دنیوی و اخروی جهان اسلام و ملت بزرگ ایران را از خدای متعال خواستارم.

علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha