شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1111824
۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶
تبریز

حوزه/ مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان آذربایجان شرقی گفت: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت به بهترین عبادت خود را نصیب ما فرموده، ولی باید توجه داشته باشیم که در این راه کوتاهی نکنیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام فرخ‌پور دبیر نماز شهرستان هوراند با حجت الاسلام آقاجانی مدیر ستاد اقامه نماز و تفسیر استان آذربایجان شرقی، امروز در ستاد اقامه نماز استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام آقاجانی با بیان اینکه خدمت به نماز یک توفیق است، اظهار داشت: باید خدا را شاکر باشیم که توفیق خدمت به بهترین عبادت خود را نصیب ما فرموده، ولی باید توجه داشته باشیم که در این راه کوتاهی نکنیم.

وی با تأکید بر اهمیت نظارت و سرکشی به ادارات و نمازخانه‌های بین راهی، افزود: به‌صورت منظم از نماز خانه‌های بین راهی و ادارات بازدید شود و اداراتی که بیش از ۱۰ نفر کارمند دارد، نماز جماعت برگزار کنید، همچنین با بررسی نمازخانه‌هایی که نواقص یا کمبودی دارند، در صورت عدم توانایی بر رفع آن مراتب را جهت اقدام به ستاد اقامه نماز استان اطلاع دهید.

حجت الاسلام فرخ پور نیز با ارائه گزارشی از نماز خانه‌های بین راهی محور تبریز _ هوراند، نمازهای جماعت شهرستان و ادارات، اظهار کرد: با حمایت‌های ستاد، نمازهای جماعت در ادارات و مساجد شهرستان برگزار می‌شود، البته پاره‌ای مشکلات هم وجود دارد که قابل حل و فصل می‌باشد.

وی تصریح کرد: برای نشست‌های نماز در مدارس هم برنامه ویژه ای داریم که ان‌شاءالله عملیاتی خواهیم کرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha