دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
تصاویر/ حال و هوای حرم حضرت معصومه(س) در شب ۲۸ صفر

حوزه/ مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سید حسین آقامیری و محمدحسین فلاح زاده و مداحی حسن شالبافان و سید علی حسینی‌نژاد در یکشنبه‌شب و دوشنبه‌شب برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۵ تا ۲۱ مهر ۱۴۰۲ هم‌زمان با ایام ورود حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها به قم از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.
نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با سخنرانی و قرائت زیارت عاشورا توسط حجت‌الاسلام عباسی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام حسین‌آبادی دنبال می‌شود.
مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام گودرزی بروجردی، دوشنبه با سخنرانی سید رضا طباطبایی و مداحی محمد ریحانی، سه‌شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد قدرتی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی اخوی برگزار می‌شود.
همچنین در مراسم بعد از نماز عصر نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب رسول محمدی، مهدی حیدرزاده، حسن حیدرزاده، محمود برانجبین، سید علی حسینی تبار و محمد جعفری مداحی خواهند کرد.
مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدصادق کفیل، یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا اعوانی، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام ناصر خلج و مداحی مهدی تدینی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمد بخشنده، چهارشنبه در قالب جشن دانشجویی با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا پناهیان و مداحی رسولی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری و قرائت زیارت آل یاسین توسط محمد مقدم برگزار می‌شود.
مراسم شب‌های حرم مطهر از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام و المسلمین سید علیرضا تراشیون، حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، سید حسین آقامیری و محمدحسین فلاح زاده و مداحی حسن شال‌بافان و سید علی حسینی‌نژاد در یکشنبه‌شب و دوشنبه‌شب برگزار می‌شود.
گفتنی است پنجشنبه‌شب دعای کمیل با نوای حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین آقامیری و زیارت جامعه کبیره با نوای حجت‌الاسلام ناصر شهیدی قرائت می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha