دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله عباس کعبی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در واکنش به عملیات مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بر تغییراتی که در پی این عملیات در صحنه فلسطین ایجاد می‌شود تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، آیت الله عباس کعبی عضو خبرگان رهبری، با صدور بیانیه‌ای نسبت به عملیات نیروهای مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد. در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی وَمَا جَعَلَهُ اللَّهُ إِلَّا بُشْرَی لَکُمْ وَلِتَطْمَئِنَّ قُلُوبُکُمْ بِهِ وَمَا النَّصْرُ إِلَّا مِنْ عِنْدِ اللَّهِ الْعَزِیزِ الْحَکِیمِ (١٢٦)لِیَقْطَعَ طَرَفًا مِنَ الَّذِینَ کَفَرُوا أَوْ یَکْبِتَهُمْ فَیَنْقَلِبُوا خَائِبِین

(سوره مبارکه آل عمران، آیه ١٢٧)

صمیمانه‌ترین تبریکات خود را به فرزندان امت اسلامی، به فرزندان ملت مظلوم فلسطین، به فرزندان مقاومت اسلامی، به گردان‌های پیروز القسام، به جنبش حماس مبارز و به امت حزب الله عرض می‌کنم. تبریک بابت پیروزی خیره‌کننده الهی در اولین حمله عملیات طوفان الاقصی که در پاسخ به تعدی آشکار به زنان، کودکان، خانواده‌ها و فرزندان ملت مقاوم فلسطین بود.

این روز، روز مقاومت، روز خدا، روز پیروزی مظلوم بر ظالم و روز شادی، جشن، حمد و سپاس خداوند برای وفای به عهد و حمایت از بندگان باوفایش است.

این حمله ویژه و تاریخی که با ایمان و شجاعت شیرهای گردان‌های القسام انجام شد، معادلات نبرد و درگیری را از حالت دفاع به حمله و از حالت هماهنگی و بازدارندگی امنیتی به حالت ابتکار عمل، خلاقیت راهبردی، کار میدانی و امکان توسعه نبرد، روی آوردن به ایجاد قدرت رهایی‌بخش و تبدیل ضعف به قدرت و تهدید به فرصت تا آزادی تمام سرزمین‌های فلسطین تغییر داد.

دشمن صهیونیستی از نظر اخلاقی، امنیتی، اطلاعاتی، نظامی و دفاعی به شدت شکست خورده است. شکی نیست که رژیم صهیونیستی به سمت فروپاشی و نابودی پیش می‌رود. همچنین مشخص شده است که امید بستن به عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی اقدامی شکست خورده است و کشورهایی که در این مسیر حرکت می‌کنند، هیچ بهره‌ای نمی‌برند و نمی‌توان مانع از بین رفتن این غده سرطانی صهیونیستی شد.

همه فرزندان امت اسلامی باید از مقاومت فلسطین حمایت کنند و با مقاومت اسلامی همسو شوند. باید از ملت مجاهد فلسطین در همه عرصه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی حمایت کنیم و به رزمندگان پول و اسلحه بدهیم و برای محقق شدن پیروزی کامل دعا کنیم. باید در مقابل جنگ ترکیبی و نرم و رسانه‌ای دشمنان اسلام و رژیم صهیونیستی هوشیار بود. همچنین نیروهای مقاومت باید پیوسته آمده باشند و جبهه‌های مختلف هماهنگ، منسجم و منضبط و گوش به فرمان رهبری باشند و تفرقه و اختلاف را کنار بگذارند. همچنین باید در شناخت دسیسه‌های دشمن بصیرت داشت و تحت هر شرایطی بر خداوند متعال توکل کرد.

مژده به شما ای رزمندگان مقاومت! این یک شوک و یک شکست تاریخی است که بر دشمن صهیونیستی وارد شد. این آغاز پیروزی‌های بزرگتر است. در همین سال‌ها فلسطین از بحر تا نحر آزاد خواهد شد. این وعده خداست و ان‌شاء الله با نابودی اسرائیل ما با شما در قدس نماز خواهیم خواند. آنها خانه‌هایشان را با دست خود و مؤمنان ویران می‌کنند. مصلح جهانی ظهور خواهد کرد و جهان را پر از عدل و انصاف می‌کند همان گونه که از ظلم و جور پر شده است. آنها این اتفاق را دور می‌دانند، اما ما آن را نزدیک می‌دانیم. پس به نام خدا قدم بردارید و در راه خدا جهاد کنید و پیروزی جز از آن خدای توانا و حکیم نخواهد بود.

در خاتمه، برای شادی روح شهدای صالح، رهبران پیروزی و شهدای عملیات طوفان الاقصی دعا می‌کنیم؛ به‌ویژه روح سردار شهید قاسم سلیمانی که با هدایت و رهنمودهای امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) برای تسلیح مقاومت فلسطین تلاش کرده برای برطرف کردن نیازمندی‌های آنها اقدام می‌کرد.

و لاحول و لاقوة الا بالله العلی العظیم وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

عباس کعبی

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری

و نماینده خوزستان در مجلس خبرگان رهبری

۲۱ ربیع الاول ۱۴۴۵

۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha