دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
آیت الله سید مجتبی حسینی

حوزه/ نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق گفت: در کشورهای اسلامی جشن‌هایی به علت پیروزی جبهه مقاومت شکل گرفته است که نویدبخش وحدت اسلامی و آمادگی برای شکل گیری عدل الهی به دست امام حجة ابن الحسن عجل الله فرجه الشریف است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، آیت الله سید مجتبی حسینی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در عراق، در ابتدای سخنان خود در درس خارج فقه، ضمن تبریک به مناسبت پیروزی‌های جبهه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی خاطر نشان ساخت: خدای متعال را به خاطر پیروزی ملت فلسطین بر غده سرطانی که استکبار آن را در بین مسلمانان کاشته تا به واسطه آن، همه مسلمانان را مورد حمله قرار دهد شاکر هستیم. امید ما به خداوند بسیار زیاد است که با تکمیل پیروزی و شکست کامل صهیونیست‌ها و خروج آنان از کشورهای اسلامی، لطف خود را کامل کند.

وی ضمن تبریک به حضرت بقیة الله اعظم، مراجع عظام، امت اسلام به ویژه ملت مظلوم فلسطین برای این پیروزی‌ها تصریح کرد: حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سال ۱۳۹۴ در جریان مذاکرات پرونده هسته‌ای به سخنانی اشاره کردند که اسرائیل گفته بود این توافق ۲۵ سال است ما تا آن زمان از ایران نمی‌ترسیم، حضرت آیت الله خامنه‌ای که سایه ایشان پایدار باشد، اعلام کردند اسرائیل بعد از ۲۵ سال وجود نخواهد داشت و ما همچنان با صلابت به انقلاب اسلامی ادامه می‌دهیم.

پیروزی های ملت مسلمان دلیل بر ضعف اسرائیل است.

آیت الله حسینی با بیان این که اسرائیل از درون فروریخته است، خاطرنشان ساخت: فرزندان مقاومت توانستند با رخنه در دستگاه‌های مختلف اسرائیل در میدان‌های مختلف غزه به پیروزی برسند.

وی ابراز داشت: فرزندان مقاومت توانستند زیر نظر دستگاه‌های اطلاعاتی اسرائیلی سلاح‌های پیشرفته، از جمله هواپیما و موشک بسازند و این نشان دهنده ضعف این دولت غاصب و دسیسه‌های شیطان است.

آیت الله حسینی با اشاره به آیه شریفه ﴿إِنَّ کَید ٱلشَّیطَانِ کَانَ ضَعِیفًا﴾ و شیطانی خواندن نقشه‌های ایشان، عنوان داشت: این پیروزی‌ها گواه ضعف نظامی و اطلاعاتی اسرائیل است؛ غافلگیری فرزندان مقاومت اسلامی گواه بر استحکامات و تدبیر خوب آنان می‌باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در عراق با بیان آیه شریفه قرآن کریم ﴿یَوَدُّ أَحَدُهُمۡ لَوۡ یُعَمَّرُ أَلفَ سَنَة وَمَا هُوَ بِمُزَحۡزِحِهِۦ مِنَ ٱلعَذَابِ أَن یُعَمَّرَۗ وَٱللَّهُ بَصِیرُۢ بِمَا یَعمَلُونَ﴾ ابراز داشت: اسرائیل تا کنون چندین بار بدون اینکه رسانه ای شود شکست خورده است و این فقط به خاطر دلبستگی آنها به دنیا می‌باشد که باعث ترس آنها از مرگ به دست قهرمانان مقاومت اسلامی شده و منجر به شکست های مکرر آنهاست.

اسرائیل حزب شیطان علیه بشریت است

آیت الله حسینی خاطر نشان ساخت: آنها به خوبی می‌دانند که برخلاف عقاید خود عمل می‌کنند. آنها دین ندارند و خارج از یهودیت و مسیحیت هستند و حزب شیطان علیه بشریت هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برگزاری جشن‌های متعدد در کشورهای اسلامی به خاطر پیروزی‌های فرزندان مقاومت اسلامی فلسطین خاطرنشان ساخت: در کشورهای اسلامی جشن‌هایی به علت پیروزی جبهه مقاومت شکل گرفته است که نویدبخش به وحدت اسلامی و آمادگی برای شکل گیری عدل الهی به دست توانای امام حجة ابن الحسن عجل الله فرجه الشریف است که عدل الهی به واسطه ایشان محقق می‌شود و این گواه بر پایبندی ملت اسلامی به تفکر انقلابی برای رهایی از سلطه استکبار است؛ یعنی سیاستی که توسط امام خمینی(ره) دنبال شد و امام خامنه‌ای و مراجع عظام تقلید مروّج آن هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha