دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
مغیثی

حوزه / امام جمعه نهاوند با اشاره به انجام عملیات طوفان الاقصی، گفت: این عملیات غرور آفرین که دشمن را غافلگیر کرد، باعث شد تا همه جهان مسلمان خوشحال شوند و از این اقدام حمایت می‌کنند و امیدواریم هرچه زودتر شاهد تحقق وعده نابودی این رژیم جعلی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، عصر امروز گردهمایی طلاب و روحانیون نهاوند و گرامیداشت پیروزی جبهه مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی با حضور حجت الاسلام مغیثی امام جمعه نهاوند، حجت الاسلام مولوی مدیر مدرسه علمیه این شهرستان و جمعی از طلاب و روحانیون برگزار شد.

حجت الاسلام عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند در این مراسم، اظهار داشت: اینکه ملت‌های آزاده شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند به این معناست که این کشورها و حامیان آنها ظالم هستند و ما به‌دنبال حمایت از مظلومین هستیم.

وی افزود: استکبار از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی در حال طراحی توطئه و نقشه برای ضربه زدن به این کشور و انقلاب بوده و تا به امروز نیز دست از این کار برنداشته و لذا علت دشمنی ما با این رژیم غاصب مشخص است.

امام جمعه نهاوند با اشاره به انجام عملیات طوفان الاقصی، یادآور شد: این عملیات غرور آفرین که دشمن را غافلگیر کرد، باعث شد تا همه جهان مسلمان خوشحال شوند و از این اقدام حمایت می‌کنند و امیدواریم هرچه زودتر شاهد تحقق وعده نابودی این رژیم جعلی باشیم.

در پایان این مراسم حاضرین با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل، حمایت قاطع خود را از ملت فلسطین و محکومیت جنایات گذشته و حال جنایتکاران اسرائیلی اعلام کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha