یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مهریز

حوزه/ دهقان منشادی از اجرای برنامه با همکاری طلاب این مدرسه در نشست تبیینی با حضور دختران دانش آموز اهل تسنن مهریز خبر داد.

خانم اقدس السادات دهقان منشادی مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، یکی از برنامه‌های هفته وحدت این مدرسه علمیه را بازدید از دبستان دخترانه اهل تسنن شهرستان مهریز بیان کرد و اظهار داشت: این برنامه فرهنگی، تربیتی و آموزشی، با مشارکت مدرسه علمیه خواهران مهریز و مدیریت مدرسه دخترانه این شهر برگزار شد.

دهقان منشادی، به تشریح برخی از اهداف این بازدید در آغاز سال تحصیلی پرداخت و گفت: ارتقاء سطح آگاهی دانش آموزان نسبت به مشترکات موجود بین اهل تسنن و تشیع به منظور برقراری وحدت بین شیعه و اهل تسنن با هدف مقابله با دشمن مشترک یعنی آمریکا و رژیم صهیونیستی مهم‌ترین از اجرای این برنامه بود.

وی تصریح کرد: از دیگر اهداف این بازدید آشنایی با وظایف دانش آموزان در مقابله با انواع تهاجم فرهنگی دشمن، بسترسازی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی دانش آموزان، برقرای ارتباط سازنده و مؤثر طلاب طرح امین فعال و دغدغه‌مند با هدف زمینه‌سازی برای ارتقاء سطح فکری و رشد و شکوفایی استعداد دانش آموزان در سطوح مختلف می‌باشد.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز، با بیان اینکه برنامه‌های مختلف فرهنگی، تربیتی، آموزشی در این بازدید اجرا شد، گفت: در این بازدید یکی از دانش آموختگان حوزوی به اجرای برنامه شاد و مفرح در سالن اجتماعات دبستان دخترانه پرداخت و با بیان مشترکات بین اهل تسنن و تشیع، زمینه برقراری هر چه بیشتر وحدت بین دانش آموزان این دو مذهب را فراهم نمود.

دهقان منشادی، با اشاره به مشترکات بین شیعه و اهل تسنن، اظهار کرد: از مشترکات این دو مذهب داشتن دشمن مشترک است و از دانش آموزان خواسته شد تا با سردادن شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا انزجار و نفرت خویش را نسبت به آمریکا و اسرائیل اعلام دارند.

وی ادامه داد: فضای مجلس با آوردن پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) معنوی شد و دانش آموزان به پرچم تبرک جستند و ارادات قلبی خود را نسبت به این امام همام نشان دادند.

مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) مهریز، با بیان اینکه دانش آموزان از این گونه برنامه‌ها استقبال خوبی می‌کنند، خاطرنشان کرد: تداوم این برنامه‌ها با هدف اتحاد بیشتر و نیز دشمن شناسی نسل امروز نسبت به استکبار جهانی از ضرورت‌هاست.

انتهای پیام/۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha