جمعه ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 10, 2024
کشکولی

حوزه / فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه دشمنان با وجود مردمی شجاع و بابصیرت هرگز نمی‌توانند توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند، گفت: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرّم آباد، سردار مرتضی کشکولی فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع)لرستان امروز در مراسم گرامیداشت یک هزار شهید جامعه عشایری لرستان که در دهکده مقاومت حمزه سیدالشهدا (ع) خرم آباد برگزار شد، با اشاره به اینکه عشایر با صلابت و اقتدار در دوران دفاع مقدس در مقابل دشمنان ایستادگی کردند، اظهار داشت:جامعه عشایری لرستان یک‌هزار و ۲۴ شهید جامعه را برای دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب تقدیم کرده است.

وی با بیان اینکه دشمنان با وجود مردمی شجاع و با بصیرت هرگز نمی‌توانند توطئه‌ها و نقشه‌های شوم خود را پیاده کنند، بیان کرد: مردم ولایی و بابصیرت ایران اسلامی تا پای جان حافظ ارزش‌های اسلام و انقلاب هستند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان، با اشاره به اینکه ایران اسلامی با وجود مردمانی غیور و انقلابی اجازه تصمیم گیری برای سرنوشت کشور را به بیگانگان و مزدوران نخواهد داد، افزود: با لطف الهی، رهبری‌های خردمندانه رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردم نقشه‌های دشمنان یکی پس از دیگری خنثی خواهد شد.

سردار کشکولی با بیان اینکه عشایر با وجود کوچ‌های فصلی، در مبارزه با ظلم و استبداد دشمنان ایستادگی و مقاومت کردند، خاطرنشان کرد: عشایر با صلابت و از خودگذشتگی همواره در راه اهداف و آرمان‌های اسلام و انقلاب رسالت خود را انجام داده‌اند.

وی تصریح کرد: با اعتماد به خدا و قدرت مردم، پیروزی بر دشمنان آسان است که نمونه آن پیروری اخیر مردم فلسطین بر رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha