دوشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۵ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 13, 2024
نشست هم اندیشی مسئولین حوزه علمیه و بسیج طلاب یزد

حوزه/ نشست هم اندیشی مدیر حوزه علمیه استان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد پیرامون برنامه‌های بسیج طلاب در حوزه علمیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از یزد، امروز نشست هم‌اندیشی مدیر حوزه علمیه استان با مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه یزد پیرامون برنامه‌های بسیج طلاب در دفتر مدیریت حوزه علمیه استان یزد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین شمس مدیر حوزه علمیه استان یزد در ابتدای این نشست به تشریح برنامه‌های سیاسی اجتماعی حوزه علمیه یزد و فعالیت‌های انجام شده پرداخت و اظهار داشت: از معاونت سیاسی اجتماعی حوزه‌های علمیه هر ماه یک استاد با طرح مباحث سیاسی بصیرتی، اعزام و در مدارس علمیه به این امر مهم پرداخته می‌شود.

وی افزود: تفاهم نامه‌ای با معاونت سیاسی سپاه الغدیر جهت حضور بیشتر در مدارس علمیه منعقد شد که با موافقت حجت الاسلام کریم بیکی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه الغدیر مقرر شد این تفاهم نامه در اسرع وقت پس از تهیه به امضاء طرفین برسد.

حجت الاسلام حسینی‌راد مسئول سیاسی اجتماعی حوزه علمیه یزد نیز از مسئول نمایندگی ولی فقیه و بسیج طلاب درخواست پیگیری سهمیه بیشتر راهیان نور طلاب را عنوان و مقرر شد پیگیری‌های در این راستا انجام شود.

حجت الاسلام قره‌چاهی مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون هم از تشکیل گردان شهید آرمان علی وردی بسیج طلاب و روحانیون استان خبر داد و به تشریح برگزاری دوره‌ها و فراخوان‌های گردان پرداخت.

در پایان این نشست مقرر شد ۲۴ مهر ماه جلسه‌ای با حضور مدیران مدارس علمیه استان و فرماندهان پایگاه‌های بسیج طلاب با دعوت مدیریت حوزه علمیه یزد و بسیج طلاب انجام گیرد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha