شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۵ شوال ۱۴۴۵ | May 4, 2024
آرم جامعه المصطفی

حوزه/جامعةالمصطفی العالمیه گفت: بی‌شک امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه که پیوندی عمیق با صهیونیسم جهانی دارد در طوفان الاقصی هم خواهد کوشید که جای ظالم و مظلوم را عوض کند. قاتلان صبرا و شتیلا، در پی فریب افکار عمومی جهان برای ادامه جنایت‌های خود هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، جامعةالمصطفی العالمیه در پی عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت فلسطین بیانیه‌ای در اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین منتشر کرد.

متن بیانیه جامعةالمصطفی به این شرح است:

بسم الله القاصم الجبارین

«وَلَیَنصُرَنَّ اللَّهُ مَن یَنصُرُهُ إِنَّ اللَّهَ لَقَوِیٌ عَزیزٌ» (حج: ۴۰)

اشغالگری رژیم تبهکار صهیونیستی و ظلم نابخشودنی آنان در حق مردم مظلوم فلسطین در غصب ظالمانه آن سرزمین و آواره ساختن میلیون‌ها انسان بی‌گناه، پس از گذشت نزدیک به ۸۰ سال، امروز با پاسخ مردم جان بر کف فلسطین و واکنش به دهه‌ها آوارگی و بی‌خانمانی مواجه شده است.

صاحبان اصلی فلسطین که نسل‌های گذشته آن، در حسرت زیست در موطن اصلی همه روزه آماج حملات سبعانه صهیونیست‌های کودک‌کش قرار داشتند، امروز و به حکم مبارزه مشروع با ظلم و جور، به پا خاسته‌اند و بر حق خود در بازپس‌گیری سرزمین مادری پای می‌فشارند.

بی شک امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه که پیوندی عمیق با صهیونیسم جهانی دارد در این ماجرا هم خواهد کوشید که جای ظالم و مظلوم را عوض کند. قاتلان صبرا و شتیلا، در پی فریب افکار عمومی جهان برای ادامه جنایت‌های خود هستند.

همان گونه که در سالیان گذشته، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بر روند نابودی اسرائیل غاصب تأکید نموده بودند، در روزهای اخیر نیز فرمودند که روند رو به زوال رژیم صهیونیستی آغاز گردیده و توقف‌ناپذیر است. زوال این رژیم ساختگی و غاصب قطعی است چرا که ظلم هیچ‌گاه ماندگار نخواهد بود و روزی فراخواهد رسید که بانیان آن در پیشگاه عدل الهی و پیش از آن، در دنیا و به دست مجاهدان ظلم‌ستیز، مجبور به تحمل تبعات جنایات خود خواهند شد.

در این میان نباید از نظر دور داشت که عادی‌سازی روابط با این غده سرطانی که چندی است در دستور کار معدودی از دولت‌ها قرار دارد، به گفته رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، شرط‌بندی بر اسب بازنده است و حامیان و دنبال‌کنندگان آن از این طرح آمریکاساخته هم طرفی نخواهند بست.

پافشاری بر چنین طرحی، اعتراض گسترده مردم آزاده و مسلمان جهان و تضعیف هر چه بیشتر جایگاه طرفداران عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی را به دنبال خواهد داشت.

جامعةالمصطفی العالمیه، ضمن اعلام حمایت همه جانبه از ظلم‌ستیزی در سراسر عالم، بر صلح پایدار در جهانی عاری از ستم تأکید می‌ورزد. امید است که با حاکمیت حق و عدل بر عالم که وعده همه ادیان الهی است، جهان مملو از ظلم، بی‌عدالتی و خشونت امروز، به جایگاهی مملو از عدل، انسانیت، مروت، برادری و پاکی مبدل گردد.

جامعةالمصطفی العالمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha