پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۸ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 16, 2024
خروش غیرتمندانه حوزویان در دفاع از آرمان فلسطین و جبهه مقاومت

حوزه/ اجتماع بزرگ حوزویان و مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از عملیات طوفان الاقصی و پیروزی های جبهه مقاومت هم اکنون در مدرسه فیضیه، خاستگاه انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، اجتماع بزرگ حوزه و حوزویان و مردم ولایتمدار شهر مقدس قم در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و حمایت از عملیات طوفان الاقصی و پیروزی های جبهه مقاومت با دعوت جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، شورای عالی، مرکز مدیریت حوزه های علمیه و سایر نهاد های حوزوی و با حضور علما، اساتید و طلاب هم اکنون در مدرسه فیضیه، خاستگاه انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

بر اساس این گزارش: طلاب و اساتید حوزه علمیه قم امروز از ساعت ۱۰ صبح دروس خود را تعطیل کرده و با حضور در مدرسه فیضیه حمایت قاطع خود را از جبهه مقاومت و رزمندگان مبارز و دلیر فلسطینی اعلام می دارند.

شعار تهنیت، تهنیت طوفان الاقصی، زیارت زیارت آن مسجد الاقصی را، خونی که در رگ ماست هدیه به رهبر ماست، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر استکبار در  فضای مدرسه فیضیه طنین انداز است.

این مراسم هم اکنون از سایت خبرگزاری حوزه https://www.hawzahnews.com/service/live و تلویزیون اینترنتی حوزه های علمیه https://livehowzeh.ir و سیمای مرکز قم شبکه نور به صورت زنده در حال پخش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha