دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
نشست بصیرتی در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام امامی گفت: حربه دشمنان هر روز بیشتر می‌شود، اما ما دیدیم که انسان‌های شجاع و ولایتمداری همچون حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از حربه‌های دشمنان نترسیدند و امروز این جبهه به سمت نابود کردن کامل رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام عسگر امامی امروز در نشست بصیرتی که با موضوع گفتمان سازی جریان مقاومت در مدرسه علمیه ریحانة الرسول ارومیه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی با وقوع خود جریان سازی بزرگی را در سطح جهانی انجام داد و رهبر معظم انقلاب نیز در بیانیه گام دوم به این مسئله اشاره می‌کنند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی هیچ وقت خودش را در جغرافیایی خاصی محدود نکرده و دستاوردهایش را که مقابله با نظام جهان خوار سرمایه داری بود به همه دنیا صادر کرد، بنابراین ما این ثمرات را در برگزاری مراسمات دینی و آیینی نظیر عاشورا و اربعین در قلب کشورهای استعماری مثل آمریکا مشاهده می‌کنیم.

مسئول بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان غربی با بیان اینکه نابودی اسرائیل قطعی است، گفت: امام خمینی(ره) در پیام برائت سال ۱۳۶۶ فرمودند، ملت‌های مسلمان باید به فکر نجات فلسطین باشند و مراتب انزجار و تنفر خویش را از سازشکاری و مصالحه رهبران ننگین و خود فروخته‌ای که به نام فلسطین، آرمان مردم سرزمین‌های غصب شده و مسلمانان این خطه را به تباهی کشیده‌اند، به دنیا اعلام کنند و نگذارند این خائنان بر سر میز مذاکره‌ها و رفت و آمدها، حیثیت و اعتبار و شرافت ملت قهرمان فلسطین را خدشه‌دار کنند.

وی افزود: کشورهای استعماری همیشه خواسته‌اند ملت‌های مسلمان را مشغول کارهای روز مره خود بکنند تا از اصل حرکت که زمینه سازی ظهور ولی عصر(عج) غافل شوند و لذا برای اینکه زمینه را برای ظهور مهدی موعود(عج) فراهم کنیم باید انقلاب را به سراسر دنیا صادر کنیم تا موجب بیداری کامل ملت‌ها شویم.

حجت الاسلام امامی خاطرنشان کرد: حربه دشمنان هر روز بیشتر می‌شود، اما ما دیدیم که انسان‌های شجاع و ولایتمداری همچون حاج قاسم سلیمانی هیچ وقت از حربه‌های دشمنان نترسیدند و به جبهه‌سازی مقاومت و تقویت آن بر علیه جهان خواران اقدام کردند و امروز این جبهه به سمت نابود کردن کامل رژیم صهیونیستی حرکت می‌کند و کشورهای استعماری می‌دانند اگر یکی بزنند دو تا خواهند خورد.

وی اظهار کرد: وعده خداوند متعال مبنی بر نصرت مؤمنین و مجاهدین راه الله قطعی است و اگر هدف‌های ما برای الله باشد و در راستای زمینه سازی ظهور حرکت کنیم، خداوند هم ما را یاری و پشتیبانی خواهد کرد.

در پایان این جلسه طلاب خواهر با سر دادن شعارهای حمایت خود را از جبهه مقاومت و رزمندگان فلسطینی اعلام کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha