دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه کاکی

حوزه/ با حضور امام جمعه بخش کاکی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) کاکی، از تلاش‌ها و ایثارگری‌های جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج روستای گنخک تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، با حضور امام جمعه بخش کاکی و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) کاکی، شب گذشته از تلاش‌ها و ایثارگری‌های جهادگران بسیجی پایگاه مقاومت بسیج روستای گنخک تجلیل شد.

حجت الاسلام حسین حسین پور امام جمعه بخش کاکی در این دیدارها با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که «ما جز با کار انقلابی و جهادی نخواهیم توانست این کشور را به سامان برسانیم»، اظهار داشت: امروز بسیجیان جهادگر با اقدامات جهادی و روحیه ایثارگری و انقلابی در سراسر کشور به‌معنای واقع کلمه به فرمایش امام امت جامه عمل پوشاندند.

امام جمعه بخش کاکی گفت: جهادگران بسیجی در مواقع نیاز به‌ویژه در بحران‌ها با حضور در عرصه‌های مختلف به کمک مردم می‌شتابند که حاصل آن پیشرفت کشور و رفع بسیاری از مشکلات مردم می‌باشد.

سرهنگ پوزش فرمانده حوزه مقاومت بسیج ولی عصر(عج) کاکی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌های بسیجیان جهادگر در گام دوم انقلاب اسلامی، یادآور شد: به دلیل دارا بودن روحیه جهادی و ایثارگری بسیجیان امروز کشور اسلامی‌مان به جایگاه‌های مهمی دست یافته است.

وی بیان کرد: بسیجیان در تمامی عرصه‌های جهاد و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب و عمل به رهنمودهای رهبری عظیم الشأن پیشگام هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha