دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
توزیع لوازم التحریر

حوزه/ قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر از توزیع هزار بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند مناطق محروم استان بوشهر با همکاری و مشارکت بسیج دانش آموزی سپاه استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، یوسف اسیری قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر ظهر امروز در حاشیه توزیع هزار بسته تحصیلی شامل کیف و لوازم نوشت افزار برای دانش آموزان نیازمند در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: کمیته امداد استان بوشهر از ابتدای مهر تا کنون با همکاری مردم و خیران نیکوکار، آموزش و پرورش، بسیج و مراکز نیکوکاری، بسته‌های تحصیلی تأمین و در اختیار دانش آموزان نیازمند هم استانی قرار داده است.

وی افزود: هم اکنون ۱۴ هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر هستند که از خدمات تحصیلی و آموزشی متنوعی در طول سال بهره‌مند می‌شوند.

اسیری گفت: از ابتدای مهر تا کنون بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان تحت حمایت از بسته تحصیلی دانش آموزی بهره‌مند شدند و تلاش می‌کنیم در ادامه درصد باقیمانده از آنها را با کمک خیرین پوشش دهیم.

قائم مقام کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: ارزش هر بسته تحصیلی ۵۰۰ هزار تومان بر آورد شده است.

وی یادآور شد: خیّرین و نیکوکاران می‌توانند جهت مشارکت در طرح کمک به دانش آموزان نیازمند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۳۷۰ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد امام خمینی(ره) یا از طریق آنی پرداخت (کد ussd) با شماره گیری # ۱ * ۰۷۷* ۸۸۷۷* اقدام به این کار خدا پسندانه کنند و یا به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری در سراسر استان مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha