سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
تبریز

حوزه/ به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید دو هزار بسته تحصیلی در آستان مقدس امامزاده سید ابراهیم تبریز توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، امروز به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک تبریز و به همت هیأت امنا و خیران امامزاده سید ابراهیم تبریز، تعداد ۲ هزار بسته لوازم التحریر بین دانش آموزان خانواده‌های نیازمند آذربایجان شرقی توزیع شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد علی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، در مراسم توزیع بسته‌های تحصیلی بین نیازمندان، اظهار کرد: حجت الاسلام حسینی و مجموعه اداره کل اوقاف استان همواره در امر خیر و کمک به نیازمندان پیشگام هستند که جای قدردانی دارد.

حجت الاسلام سید شهاب الدین حسینی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان شرقی نیز گفت: امروز یازدهمین مرحله توزیع کمک‌های معیشتی است که تحت عنوان قرار دوازدهم، هرماه به نیت ۱۲ امام شیعیان، انواع کمک‌های معیشتی انجام می‌شود.

وی افزود: این ماه هم علاوه بر این امامزاده در اغلب امامزادگان استان همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید و نیاز دانش آموزان بی بضاعت به لوازم التحریر، بسه‌های معیشتی با موضوع مهر تحصیلی تهیه و توزیع شد.

اکبر رضایی، مدیر کل صدا و سیمای آذربایجان شرقی نیز در ادامه گفت: مواسات و همدلی از تأکیدات و منویات مقام معظم رهبری است و وظیفه رسانه است که در این زمینه کار کند تا فرهنگ سازی لازم در جهت جذب خیران انجام گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha