شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
کد خبر: 1112398
۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
تصاویر/ استقبال از شیخ زکزاکی در فرودگاه امام خمینی (ره)

شیخ ابراهیم زکزاکی دقایقی پیش با استقبال گرم مردم از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه در دومین سفر خارجی خود پس از سال‌ها اسارت و شکنجه و حصر خانگی، دقایقی پیش از طریق فرودگاه بین المللی امام خمینی(ع) وارد تهران شد.

قشرهای مختلف مردم به ویژه دانشجویان و طلاب با در دست داشتن تصاویری از رهبر معظم انقلاب، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و شیخ زکزاکی برای استقبال از شیخ مجاهد خود را به فرودگاه امام خمینی(ره) رسانده اند تا از او به گرمی استقبال کنند.

شیخ زکزاکی وارد تهران شد + عکس

هنگام ورود شیخ مردم با «الله اکبر»، «صلی علی محمد یاور رهبر آمد»، «شیخ ابراهیم خوش آمدی خوش آمدی» و ... از او استقبال کردند.

هیئتی هم به نمایندگی از آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه کشور برای خیرمقدم به شیخ زکزاکی در فرودگاه امام خمینی(ره) حضور دارد.

شیخ زکزاکی وارد تهران شد + فیلم و عکس

شیخ زکزاکی: متشکرم

شیخ زکزاکی هم در سخنان کوتاهی اظهار کرد: خیلی خوشحالم که می‌بینم این چنین جمعیتی از جریان مقاومت حمایت می‌کند و در اینجا حضور پیدا کرده‌اند. چیزی غیر از گفتن متشکرم ندارم.

رهبر جنبش اسلامی نیجریه ادامه داد: بدانید که در این دنیا برای آزمایش آمده‌ایم. ۸ سال گذشته ما در یک آزمایش بزرگ بودیم که به خیر گذشت و ان‌شاءالله جمهوری اسلامی ایران بتواند تحول را در همه دنیا از جمله آمریکا، اروپا و سایر کشورها ایجاد کند تا زمینه برای ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود.

اعطای دکترای افتخاری دانشگاه تهران به شیخ مجاهد

مدرک دکترای افتخاری با تصویب هیأت منتخب شورای دانشگاه تهران در مراسمی رسمی به شیخ ابراهیم یعقوب زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه اعطا خواهد شد.

دکترای افتخاری دانشگاه تهران به شخصیت‌های اثرگذار در سطح ملی و بین‌المللی اعطا می‌شود.

انتهای پیام۳۱۳/۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha