سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
ض

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: ائمه جمعه، روحانیون، مبلغین، هادیان سیاسی، مسئولان امنیتی و سپاه باید تمام تلاش خودشان را در شبهه زدایی ذهن جوانان و دانش آموزان به‌کار گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، ظهر امروز با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، ائمه جمعه منطقه کاشان و جمعی از مسئولان مراسم تکریم و معارفه امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی ابو زیدآباد برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سیدسعید حسینی در این مراسم ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های حجت الاسلام شاهمیری امام جمعه سابق بخش کویرات برای حجت الاسلام قاسمی امام جمعه جدید این شهر آرزوی موفقیت کرد.

امام جمعه کاشان، به نقش حجت الاسلام شاهمیری در پیگری رفع مشکلات مردم شهر ابوزیدآباد اشاره کرد و اظهار داشت: امام جمعه سابق بخش کویرات به‌دنبال رفع حوائج مردم بود و لذا امیدواریم در سنگرهای دیگر نماز جمعه در منطقه کاشان و استان اصفهان از حجت الاسلام شاهمیری استفاده نماییم.

وی به کارنامه بسیار موفق حجت الاسلام قاسمی با حضور در مدارس و ارتباط با دانش آموزان در بادرود اشاره کرد و گفت: ائمه جمعه، روحانیون، مبلغین، هادیان سیاسی، مسئولان امنیتی و سپاه باید تمام تلاش خودشان را در شبهه زدایی ذهن جوانان و دانش آموزان به‌کار گیرند.

نماینده ولی فقیه در کاشان با تأکید بر اهمیت حضور مستمر امام جمعه جدید بخش کویرات در مدارس، اظهار کرد: ائمه جمعه با حضور در صبحگاه، نماز جماعت، کلاس‌های پرسش و پاسخ و انجمن اولیاء و مربیان ارتباط خودشان را با دانش آموزان بیشتر نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: اگر بتوانیم حضور ائمه جمعه را در مدارس نهادینه کنیم بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نیز برطرف خواهد شد.

امام جمعه کاشان، بر لزوم فعال نمودن بخش امربه معروف و نهی از منکر در بخش کویرات تأکید کرد و خاطرنشان کرد: حاج قاسم سلیمانی به ما یاد داد می‌توان بدترین تهدید را تبدیل به فرصت کرد، همانطور که امام راحل جنگ ۸ ساله را به‌عنوان یک تهدید تبدیل به‌فرصت کرد.

وی تصریح کرد: در منطقه کویرات با برنامه‌ریزی و همکاری مسئولان و امام جمعه از طریق برگزاری اردو جوانان را با آسمان، ستارگان و عظمت خداوند متعال آشنا نماییم.

امام جمعه کاشان با بیان اینکه امام جمعه بخش کویرات آران و بیدگل علاوه بر مدنظر قرار دادن حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، ۵ بند مهم مقام معظم رهبری به حقیر خصوصا به‌کارگیری تمام تلاش خود برای ارتقاء فکری، اجتماعی و معنوی منطقه کاشان را هم باید مورد توجه قرار دهد، خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های اینجانب در کاشان برای ارتقای فکری، مطالعه و تبیین آثار شهید مطهری در مساجد منطقه می‌باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در پایان بر لزوم عملیاتی نمودن بیانیه گام دوم مد نظر مقام معظم رهبری تأکید کرد.

در پایان ضمن قدردانی از زحمات حجت الاسلام شاهمیری امام جمعه سابق بخش کویرات آران و بیدگل و معرفی حجت الاسلام علیرضا قاسمی به عنوان امام جمعه جدید شهر ابو زید آباد و بخش کویرات، نماینده ولی فقیه در کاشان به اتفاق جمعی از مسئولان با حضور در یادمان شهدای گمنام شهر ابوزیدآباد با آرمان‌های امام راحل و شهدای دفاع مقدس تجدید میثاق نمودند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha