سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دولابی

حوزه/ مشاور رئیس در امور روحانیت گفت: رسیدن نرخ بیکاری به پایین ترین رقم در ۱۷ سال گذشته و افتتاح بزرگ راه شیراز اصفهان به نام شاهچراغ(ع)، همچنین رسیدن صادرات غیر نفتی به رکورد بی سابقه ۵۳ میلیارد دلار نشان از تلاش های مجدانه دولت دارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم دولابی عصر امروز در دیدار با آیت الله دستغیب که در مدرسه علمیه رضویه شیراز برگزار شد، با اشاره به فعالیت های دولت اظهار کرد: رایگان شدن بیمه برای شش میلیون نفر از دهک های پایین، رایگان شدن درمان کودکان زیر هفت سال، پرداخت کالا برگ الکترونیک به هفت دهک از مردم از جمله اقدامات مطلوب این دولت بوده است.

وی در ادامه ایجاد اشتغال را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد: رسیدن نرخ بیکاری به پایین ترین رقم در ۱۷ سال گذشته و افتتاح بزرگ راه شیراز اصفهان به نام شاهچراغ(ع)، همچنین رسیدن صادرات غیر نفتی به رکورد بی سابقه ۵۳ میلیارد دلار همه این موارد نشان از تلاش های مجدانه دولت دارد.

مشاور رئیس جمهور در امور روحانیت خاطرنشان کرد: ما اقتصادی قوی داریم اما باید تلاش کنیم توزیع ثروت در کشور عادلانه باشد.

وی با تصریح به اینکه تعداد مؤدیان مالیاتی به میزان دو میلیون نفر افزایش پیدا کرده است، یادآور شد: پروژه های مهمی در برنامه دولت وجود دارد که اگر محقق شود اقتصاد کشور، قدرت تازه ای می گیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha