پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 9, 2024
تصاویر/ اقامه نماز جمعه شهرستان خوی

حوزه/ حجت الاسلام قاسم خانی گفت: در عملیات طوفان الاقصی همه اصول قدرت رژیم صهیونیستی درهم شکسته شد و بدین جهت رهبر معظم انقلاب عبارت غیر قابل ترمیم و بازگشت ناپذیر را استفاده کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ارومیه، حجت الاسلام حجت قاسم‌خانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهرستان خوی که در مصلای این شهر برگزار شد، با اشاره به روز جهانی استاندارد، اظهار داشت: سازمان ملی استاندارد تلاش می‌کند مصوباتی را اجرایی نماید که به نفع مردم است که یک مورد آن کنترل کمی و کیفی محصولات و فرآورده هاست و هر دو مسئله توصیه دین می‌باشد، چرا که مربوط به حق الناس است و رعایت نکردن آن جزو مصادیق کم فروشی به حساب می‌آید که مورد نهی شدید قرآن مبین می‌باشد.

وی افزود: روز چهارشنبه آتی روز تربیت بدنی و ورزش است و جوانان نسبت به امر ورزش در کشور اهتمام داشته باشند که این امر فواید فراوانی از جمله تقویت اراده، سلامتی و نشاط، طول عمر، عامل پیشگیری از برخی بیماری‌ها و اعتیاد دارد.

امام جمعه خوی در ادامه با اشاره به عملیات طوفان الاقصی تأکید کرد: اولاً عامل اصلی شروع این درگیری رژیم غاصب و منحوس صهیونیستی است و رهبر معظم انقلاب نیز در اینباره فرمودند، عامل این بلای بزرگ عملکرد خود صهیونیست‌ها است، چرا که وقتی شما درنده‌خویی و وحشی‌گری را از حد می‌گذرانید، باید منتظر «طوفان» باشید.

وی افزود: اقدام شجاعانه و فداکارانه مجاهدان فلسطینی، پاسخ به جنایات سال‌های متمادی اشغالگران و افزایش آن در ماه‌های اخیر بود و مقصر قضیه اخیر نیز دولت کنونی حاکم بر رژیم غاصب است که از هیچ اقدام حیوانی و وحشیانه‌ای در حق ملت مظلوم فلسطین دریغ نکرد.

حجت الاسلام قاسم‌خانی عنوان کرد: اسرائیل رسماً تصویب کرده کودکان و اطفال فلسطینی باید کشته شوند تا نسل فلسطین منقرض شود و یکی از تندروهای آنها گفت، ملت و کشوری به نام فلسطین وجود ندارد، ملت ملت اسرائیل است و کشور کشور اسرائیل.

وی ادامه داد: یک مورد از فهرست طولانی جنایات ۷۵ساله این فرقه خبیث و افکار پلیدشان را محمد الضیف فرمانده شجاع مقاومت فلسطین در چرایی و ضرورت آغاز نبرد طوفان الاقصی اعلام کرد که آنها هر روز اقدام به تعرض به حقوق هموطنان‌مان در قدس می‌کنند و وارد خانه‌ها و منازل آنان می‌شوند، در کنار این همه، اشغالگران، اسرای قهرمان ما را در زندان‌های خویش محبوس ساخته‌اند و به وحشیانه‌ترین شکل شکنجه و تحقیر را علیه آنان به انجام می‌رساند.

امام جمعه خوی گفت: قدر نظام مان را بدانیم، نظام طاغوتی با همین اسرائیل جنایتکار مثل دولت آذربایجان پیوند اخوت بسته بود و این مایه ننگ است.

وی بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در دانشگاه افسری فرمودند، این مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی‌ها صد درصد خلاف واقع و دروغ است و هیچکس نمی‌تواند از این هیولای دیو سیرت، چهره‌ای مظلوم بسازد، هدف از مظلوم‌نمایی رژیم صهیونیستی، توجیه جنایات این رژیم در حملات جاری به غزه و قتل عام مردم مظلوم این منطقه است و هیچ ملت مسلمانی در تاریخ معاصر با دشمنی به بی‌حیایی و بی‌رحمی رژیم صهیونیستی مواجه نبوده و به اندازه این ملت تحت فشار و محاصره و کمبود قرار نگرفته است.

حجت الاسلام قاسم خانی تصریح کرد: آمریکا و انگلیس از هیچ دولت ظالمی به اندازه دولت جعلی رژیم صهیونیستی حمایت نکردند، کشتار زن و مرد و کودک و کهنسال فلسطینی، هتک حرمت مسجدالاقصی، لگدکوب کردن نمازگزاران و انداختن شهرک‌نشین‌های مسلح به جان مردم فلسطین، از جمله جنایات روزمره رژیم صهیونیستی است.

وی اضافه کرد: شکست رژیم صهیونیستی از ابعاد نظامی و اطلاعاتی یک شکست غیرقابل ترمیم و یک زلزله ویرانگر است و بعید است رژیم غاصب با همه کمک‌های غربی‌ها بتواند ضربات عمیق این حادثه به سازه‌های حاکمیتی خود را ترمیم کند.

امام جمعه خوی اظهار کرد: در عملیات طوفان الاقصی همه اصول قدرت رژیم صهیونیستی درهم شکسته شد و بدین جهت رهبر معظم انقلاب عبارت غیر قابل ترمیم و بازگشت ناپذیر را استفاده کردند.

وی گفت: نفس‌های رژیم منحوس صهیونیستی به شمارش افتاده، پنج انتخابات و پنج دولت موقت ناموفق در عرض پنج سال اخیر، وضعیتشان به قدری بهم ریخته که مقامات خود رژیم نجس اسرائیلی نیز از فروپاشی خبر می‌دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha