شنبه ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۳ ذیقعدهٔ ۱۴۴۵ | May 11, 2024
س

حوزه / بهادری جهرمی با بیان اینکه هیچ مسیری به جز مقاومت برای پیروزی بر جبهه باطل وجود ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل جرم و جنایتی که علیه مردم مظلوم غزه مرتکب شده به هیچ عنوان ماندگار نیست.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه هجدهمین یادواره شهدای گمنام و ۲۰ شهید دهستان حسین آباد کویر آران و بیدگل در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان به تأثیرگذاری یادواره های شهدا در روستاها و مناطق محرم اشاره کرد و گفت: برگزاری یادواره ها موجب قدردانی مردم از رشادت ها، از خودگذشتگی و ایثارگری شهدا می شود.

وی امنیت و توسعه کشورمان را مدیون خون شهدا دانست و با بیان اینکه فرهنگ مقاومت، ایثار، فداکاری و شجاعت در جای جای کشورمان نهادینه شده است، یادآور شد: دولت جمهوری اسلامی ایران در دفاع از ارزش های دینی، فرهنگی و مذهبی کوتاه نخواهد آمد.

سخنگوی دولت با بیان اینکه هیچ مسیری به جز مقاومت برای پیروزی بر جبهه باطل وجود ندارد، گفت: رژیم صهیونیستی به دلیل جُرم و جنایتی که علیه مردم مظلوم غزه مرتکب شده به هیچ عنوان ماندگار نیست.

بهادری جهرمی با بیان اینکه امروز جوانان فلسطینی تار عنکبوت بودن رژیم صهیونیستی را در جبهه های نبرد به جهانیان نشان دادند، اظهار کرد: فرمایش سیدحسن نصرالله ضعیف تر از تار عنکبوت بودن اسرائیل را در رویارویی با جوانان فلسطینی ثابت کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha