دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری - عضو مجلس خبرگان رهبری

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: از آنجایی که خدمات نیروی انتظامی همیشگی و در همه موقعیت ها است، لذا باید بگوییم خدمات این عزیزان فقط با خدمات رزمندگان دفاع مقدس قابل قیاس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اهواز، مراسم وداع با پیکر حجت الاسلام رحیم عبدالخانی، رئیس عقیدتی سیاسی یگان ویژه انتظامی خوزستان با حضور حجت الاسلام والمسلمین محسن حیدری عضو مجلس خبرگان رهبری امروز در پادگان شهید درویشی یگان ویژه استان خوزستان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال ناگهانی این روحانی، بیان کرد: نیروی انتظامی همیشه و در هر حال برای برقراری امنیت مردم در صحنه حاضر هستند. به همت عزیزان طی سال‌های اخیر شاهد پیشرفت‌های بسیار بزرگی از تمام جهات در نیروی انتظامی بوده ایم.

وی افزود: از آنجایی که خدمات نیروی انتظامی همیشگی و در همه موقعیت ها است، لذا باید بگوییم خدمات این عزیزان فقط با خدمات رزمندگان دفاع مقدس قابل قیاس است.

عضو مجلس خبرگان رهبری به اهمیت نقش روحانیت و سازمان عقیدتی سیاسی در روند پیشرفت‌های حاصله در این نیروها پرداخت و گفت: روحانیونی که در لباس عقیدتی سیاسی در حال خدمت رسانی هستند، سربازان امام زمان(عج) اند.

وی ادامه داد: آنها در حوزه‌های علمیه تحصیل کرده اند در محضر مراجع بزرگ و اساتید حوزوی تهذیب و تربیت شده اند، علم اندوزی کرده‌اند و در نهایت با تواضع در نیروهای انتظامی مانند پدرانی دلسوز، در ارگان‌های نظامی و انتظامی مشغول خدمت رسانی می‌شوند.

وی گفت: بدون حضور روحانیون عقیدتی سیاسی، هیچ وقت روحیه نیروهای انتظامی و نظامی به این شکل مملو از ایمان و ولایتمداری نمی‌شد و به طبع بدون روحیه ولایتمداری و ایمان قلبی، این پیشرفت‌های شگرف حاصل نمی‌شد.

حجت الاسلام والمسلمین حیدری گفت: امروز با درگذشت حجت الاسلام والمسلمین شیخ رحیم عبدالخانی، نیروی انتظامی و جامعه اسلامی یک روحانی ارزشمند و فاضل دلسوز را از دست داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha