شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
ساوه

حوزه/ امام جمعه شهرستان ساوه گفت : دین اسلام دین وحدت، همدلی و محبت است و بر زندگی مسالمت آمیز فرمان می دهد اما اگر کسی خوی استکباری و استثماری داشته باشد اسلام دستور مبارزه و نبرد با استکبار را می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک ، پیش از ظهر امروز اجتماع طلاب خواهر مدارس علمیه شهرستان ساوه با عنوان "الی بیت المقدس" با حضور حجت الاسلام جعفر رحیمی امام جمعه شهرستان ساوه در مدرسه علمیه فاطمه الزهرا سلام الله علیها برگزار گردید .

این مراسم با قرائت قرآن و بیانیه محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین آغاز گردید .

حجت الاسلام رحیمی ضمن تشکر از مدیران مدارس علمیه خواهران شهرستان ساوه ، اساتید و طلاب در برگزاری این مراسم گفت: ما بر کشتی اهل بیت علیهم السلام قرار گرفته ایم که ما را به ساحل نجات خواهد رساند و دین اسلام دین وحدت و همدلی و محبت است و بر زندگی مسالمت آمیز فرمان می دهد اما اگر کسی خوی استکباری و استثماری داشته باشد اسلام دستور مبارزه و نبرد با استکبار را می دهد.

وی در ادامه افزود: فلسطین مظلوم مبارزه را با سنگ آغاز نمود و امروز با مجاهدت رزمندگان اسلام ابهت پوشالی اسرائیل را در هم شکست و جبهه مقاومت حماس امروز این غده سرطانی و زخم را گشوده است که نیازمند ایستادگی و مقاومت در برابر ظالم و تحمل رنج و درد و هزینه می باشد.

امام جمعه شهرستان ساوه با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که "در این قضیّه‌ی پانزدهم مهر به این طرف، رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطّلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده است" افزود: رژیم صهیونیستی در بدترین شرایط به سر می برد و با توجه به فساد کابینه رژیم صهیونیستی شاهد اعتراضات داخلی گردیده و از طرفی با عملیات طوفان الاقصی جبهه مقاومت ضربه سهمگینی دریافت نموده است و اقتدار پوشالی رژیم صهیونیستی را عیان کرده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما با عزت و اقتدار و استحکام ایستاده ایم و شعار ما شعار ابا عبدالله الحسین "هیهات منا الذله" است و مسلمانان ذلت را نمی پذیرند .

این مراسم با سر دادن شعار مرگ بر اسرائیل و آتش زدن پرچم رژیم غاصب صهیونیستی به پایان رسید.

دین اسلام بر زندگی مسالمت آمیز فرمان می دهد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha