دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
سالک

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی یادآوری و توجه به نعمت نصرت الهی را مهم عنوان کرد و گفت: قرآن می فرماید اگر به سه سلاح ایمان، تقوا و توکل مسلح شوید، این دست استعماری و شیطانی را قطع می کنیم و امروز تجلی انقلاب اسلامی در مقاومت فلسطین، لبنان و نیجریه است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک پیش از ظهر امروز در مراسم اجتماع روحانیون و طلاب حوزه علمیه اصفهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین که در مدرسه علمیه صدر بازار اصفهان برگزار شد با اشاره به دفاع مردم مظلوم فلسطین از اسلام و حقوق از دست رفته خود، اظهار داشت: یک هفته است این ملت در منطقه بیت المقدس برای دفاع از اسلام و حقوق از دست رفته خود به حرکت انقلابیِ نظامیِ غافل گیرانه در مقابل اسرائیل که با پشتیبانی های استکبار بین المللی و سلطه جهانی به قتل و غارت، کودک کشی و نابود کردن زیرساخت های جامعه پرداخته است، دست زده اند.

وی افزود: حرکت بزرگ اسلامی نیروهای فلسطین جهان را تحت تاثیر قرار داده است و به همه انسان های آزاده جهان این پیام را می دهد که در مقابل ظلم نباید زانو زد، بلکه باید بر صلح اشراف پیدا کرد و این مطلب جهان رو به رشد با بصیرت را آن چنان آگاه کرد که در دفاع از مردم مظلوم فلسطین حرکت های بسیار قدرتمندی انجام شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان سابقه مبارزاتی مردم اصفهان در مقابله با ظلم و ستم گفت: شخصیت هایی مانند شهید سیدمحمد حجازی، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار همدانی و حججی ها در مقابل استکبار جهانی خط ایثار و فداکاری را به جهانیان نشان دادند.

وی با اشاره به تاریخچه و سابقه تشکیل دولت جعلی اسرائیل در سرزمین های اشغالی و تصاحب زمین های فلسطینیان و تعرض به بیت المقدس، عنوان کرد: امروز شاهد دیوانگی صهیونیست ها هستیم که ۶ هزار بمب با ظرفیت حجم ۴ هزار تن از نوع بمب های فسفری و ممنوعه را بر سر مردم مسلمان غزه فرو می ریزند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک صدور و تصویب صدها قطعنامه سازمان های بی هویت بین المللی حقوق بشر را بی نتیجه عنوان کرد و ادامه داد: اسرائیل به پشتوانه اربابان بین المللی خود هیچ توجهی به این قطعنامه ها نکرد و رهبر معظم انقلاب در شرایطی که در ترکیه کنگره تقسیم قدس شریف مطرح بود، بیاناتی را مطرح کردند و فرمودند" قدس شریف، به تمامی پایتخت فلسطین است".

وی افزود: امروز مقاومت اسلامی به سلاح مدرن روز مسلح است و با تدبیر و دقت و بر اساس دفاع از بیت المقدس و اسلام در مقابل دوربین های اسرائیل غاصب و شبکه های جاسوسی بین المللی، جوانان غیور و آموزش دیده و مدبر،عملیات طوفان الاقصی را طراحی کردند و این طوفان نتیجه عملکرد خود اسراییل غاصب است.

حجت الاسلام و المسلمین سالک اضافه کرد: قرآن می فرماید کفار همه اموال و قدرت خود را پشت سر دشمن ما قرار داده اند و انفاق می کنند شاید به قدرتی برسند ،اما سه شکست فاحش و شوم برای آنها است ، حسرت خواهند خورد و هلاکت خود را رقم می زنند و سپس همه برای هلاکت در دنیا، قیامت و در جهنم و آتش قهر الهی جمع می شوند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تحقق وعده الهی تصریح کرد: علی رغم تهمتی که جریانات پشت سر اسراییل به نیروهای مبارز مقاومت زدند، اما با این عملیات غافلگیرانه ۱۱ پایگاه نظامی صهیونیست تسخیر و ۲۰ شهرک به تصرف نیروهای مقاومت درآمد و همچنین ۴۰ نیروگاه مرزی و پایگاه های آن در اختیار قرار گرفت و ۴۰ نفر از نیروهای ویژه اسراییل در مرزها به هلاکت رسیدند و چندین فرمانده نظامی ارشد آنها در اختیار نیروهای مقاومت قرار گرفت.

وی یادآوری و توجه به نعمت نصرت الهی را مهم عنوان کرد و ادامه داد: قرآن می فرماید اگر به سه سلاح ایمان، تقوا و توکل مسلح شوید، این دست استعماری و شیطانی را قطع می کنیم و امروز تجلی انقلاب اسلامی در مقاومت فلسطین، لبنان و نیجریه است.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در دیدار شیخ زکزاکی فرمودند "حرکتی که در فلسطین آغاز شده است منجر به پیروزی کامل فلسطین خواهد شد" و این امید به آینده و توجه به قله های بلند در سطح جهان از نگاه رهبر انقلاب به ما هشدار می دهد، ما یدالله حضرت حق هستیم، که پایه های میز استکبار را در هم می شکند.

حجت الاسلام و المسلمین سالک با اشاره به عجز و ناتوانی سازمان های جاسوسی و دستگاه های اطلاعاتی استکبار و هم پیمانان آنها در منطقه گفت: امروز اولین مسئله جهان اسلام، فلسطین، اسلام، قرآن محور حاکمیت اسلام یعنی عترت و ملت های مظلومی می باشند که زیر چکمه ظالمان جهانی از بین می روند.

وی شهادت حدود ۸۰۰ کودک فلسطینی در هفته اخیر را جنایتی هولناک بیان کرد وافزود: این نبرد بین حق و باطل است و یک گروه کوچک مقاومت، استکبار جهانی را به ذلت و خواری در آورده است.

عضو جامعه روحانیت مبارز تأکید کرد: امروز جمع شده ایم تا این طوفان را تأیید کنیم و از مظلوم دفاع نماییم، باید در راستای جهاد تبیین، تبلیغ و مستندسازی کرد و دشمن نیز به این نتیجه رسیده است که دیگر وارد آشوب های خیابانی نشود و به مقدسات توهین نکند، بلکه در قالب زندگی مسالمت آمیز با مسلمانان رفیق شود و زمانی که نفوذ کرد مسیر حرکت را تغییر دهد.

وی خاطر نشان کرد: در این جنگ نیابتی، لشکر اسلام حول محور ولایت تشکیل شده است و رسالت امروز ما تبیین مظلومیت فلسطین و افشاگری جنایات صهیونیست بین المللی و ایستادگی با کلمه "واعتصموا بحبل الله جمیعا" و امیدبخشی به جامعه و حمایت مظلومین و محرومین عالم بوده و این مسئولیت بزرگی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha