دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
کد خبر: 1113421
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۰
تبریز

حوزه/ تجمع حمایت از غزه و جبهه مقاومت در مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تجمع حمایت از غزه و جبهه مقاومت در مدرسه علمیه حضرت امیرالمومنین علیه السلام تبریز برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام روح الله بجانی مدیر مدرسه علمیه حضرت امیرالمؤمنین علیه السلام تبریز با اشاره به فرا رسیدن تاریخ انقضای رژیم جعلی صهیونیستی، گفت: گردان های ملت های اسلامی در حال آماده باش و ورود به جنگ با اسرائیل هستند و بزودی شاهد ریشه کن شدن کامل این رژیم کودک کش جعلی صهیونیسم خواهیم بود

وی افزود: وضعیت اسرائیل بدتر از داعش است. داعش ادعای دولت اسلامی عراق و شام را نمود و در عراق و شام توسط رزمندگان مقاومت از صفحه روزگار محو شد و رژیم منحوس صهیونیستی سال هاست که ادعای دولت نیل تا فرات یهودی (دنفی) را دارد و در قطعه ای از فلسطین گرفتار شده است. شاید این چند سال، با چهره بزک شده، خود را حفظ کرده است ولی امروز بصیرت مردم فلسطین و ممالک اسلامی شیشه جان اسرائیل را شکسته است و زمان انقضای آن فرا رسیده است. گردان های جبهه مقاومت شیعه و سنی، امت واحده اسلامی را تشکیل داده اند و منتظران مسیح و پیروان حضرت عیسی علیه السلام هم در حال پیوستن به جبهه مقاومت هستند و عزم امت واحده اسلامی ریشه کن کردن فوری صهیونیسم است.

مدیر مرکز تحقیقات دفتر نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: مسئله فلسطین مسئله اسلام و مسلمین و همه اهل توحید و شاه کلید دروازه جهان برای رسیدن به ظهور منجی جهان است.

عضو شورای حوزه علمیه استان با اشاره به اتکای دولت الهام علی اف به لانه سست عنکبوتی اسرائیل گفت: علایم و نشانه های قطعی شکست اسرائیل باید درس عبرتی برای دولت الهام باشد و بداند که لانه عنکبوت، او را از سقوط نجات نخواهد داد و انتظار می رود همه منافع رژیم صهیونیستی را در جمهوری آذربایجان از بین ببرد. در غیر اینصورت مردم آذربایجان، اشغالگری نرم آن کشور توسط اسراییل را خاتمه داده خواهند داد.

حجت الاسلام بجانی در پایان از بزرگان حوزه خواست تا زمینه حضور رزمندگان مقاومت حوزه های علمیه در جنگ با رژیم صهیونیستی را فراهم نمایند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha