یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
گردهمایی مبلغان اربعین مجمع نمایندگان طلاب

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین علیزاده گفت: نباید در بند مسئولیت های خود باشیم؛ مسئولیت ها اگر گرهی از مشکل باز نکند، هیچ ارزشی نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین علیزاده، مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه در گردهمایی مبلغان اربعین مجمع نمایندگان طلاب که در ساختمان مجمع برگزار شد، اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب، حلقه اتصال میان بدنه حوزه با مسئولان حوزه و کشور است و بحمدالله تاکنون برنامه های مناسبی را از این مجمع مشاهده کرده ایم که جای تقدیر دارد.

وی ابراز داشت: امروز برنامه های آموزشی و تبلیغی طلاب و فضلا دارای برکات بسیاری در داخل و خارج از کشور است و نمایندگان طلاب و فضلا می توانند حامی مناسبی برای این عزیزان بوده و آنان را معرفی نمایند.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه خاطرنشان ساخت: امروز سید حسن نصرالله، طلبه ای از همین حوزه است که در لبنان و منطقه، چنین دستاوردهایی را داشته است و مایه افتخار است و امثال ایشان در ایران و جهان کم نیستند.
سخنران این گردهمایی بیان داشت: طلاب ولی‌نعمت ما بوده و حوزه باید جریان تبلیغی و ولایی در حوزه را تقویت نماید.

حجت الاسلام والمسلمین علیزاده اظهار داشت: نباید در بند مسئولیت های خود باشیم؛ مسئولیت ها اگر گرهی از مشکل وا نکند، هیچ ارزشی نخواهد داشت.

وی ابراز داشت: مجمع نمایندگان طلاب بحمدالله ارتباطات مناسبی داشته و می تواند از این ارتباطات برای حل مشکلات طلاب و فضلای کشور استفاده نماید.

مسئول حوزه مدیریت حوزه‌های علمیه در پایان گفت: آمادگی داریم کمک‌حال نمایندگان طلاب و فضلا برای حل مشکلات موجود باشیم.

داشتن مسئولیت بدون گره‌گشایی بی‌ارزش است

همچنین در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر نیز به ایراد سخن پرداخت و اظهار داشت: مجمع نمایندگان طلاب دارای ۷۰ استاد سطوح عالی در حوزه علمیه قم بوده و نمایندگان طلاب باید مبلغان، پژوهشگران و اساتید انقلابی برتر حوزه را معرفی نموده و به حوزویان بشناسانند.

وی ابراز داشت: یکی از برنامه های ما ایجاد مجمع یاران و اندیشورزان برای مجمع نمایندگان طلاب است که بر این اساس، مقرر شد هر نماینده محترم، سه مجمع‌یار و سه اندیشورز از حوزه انتخابیه خود به ما معرفی نمایند که بحمدالله از شروع این برنامه تاکنون ۱۰۰ نفر از طلاب و فضلا به ما معرفی شدند که جای تقدیر از نمایندگان محترم دارد.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب خاطرنشان ساخت: امروز حوزه دارای رویش های بسیاری است که باید دیده شده و برای نیروسازی در حوزه، طرح و برنامه داشته باشیم و ایجاد مجمع یاران و اندیشورزان در این راستاست.

حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر ابراز داشت: نظرات، انتقادات و پیشنهادات را پذیرا هستیم تا بتوانیم نواقص را اصلاح نماییم.

رئیس مجمع نمایندگان طلاب در بخش پایانی از سخنان خود به مسئله اسرائیل و فلسطین اشاره کرد و گفت: مجمع نمایندگان طلاب به مسئولان بالارتبه سپاه پیروز قدس اعلام می کند که آمادگی داریم اگر تصمیم بر حضور نیرو در غزه برای نجات جان مسلمانان دارید، به صورت داوطلبانه در صف مقدم مبارزه با اسرائیل ایستاده و خواهیم جنگید.

داشتن مسئولیت بدون گره‌گشایی بی‌ارزش است

در این گردهمایی از اعضای گروه تبلیغی صاحب الزمان (عج) نیز تقدیر شد.
حجت الاسلام سید مصطفی مؤمنی، مسئول گروه تبلیغی صاحب الزمان (عج) در این جلسه به بیان نکاتی پیرامون مشکلات تبلیغی مبلغان پرداخت و گفت: تبلیغ در حوزه باید یک مرجع اصلی داشته باشد و همه ظرفیت ها در یک جا جمع شده و مبلغان با یک نهاد طرف باشند تا بتوانیم خروجی مناسب داشته باشیم.

داشتن مسئولیت بدون گره‌گشایی بی‌ارزش است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha