یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
1

حوزه/جلسه مدیر مرکز اسلامی گلستان با رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه در زمینه همکاری های آموزشی و پژوهشی و برگزاری نشست های علمی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این جلسه حجت الاسلام والمسلمین رضا برنجکار رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه، حجت الاسلام دیلم مدیر مرکز اسلامی استان گلستان، حجت الاسلام دکتر علیزاده موسوی رئیس موسسه مطالعات و آموزش های تطبیقی احسن و جمعی از علمای اهل سنت گلستان شرکت داشتند.

مدیر مرکز اسلامی گلستان ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های علمی و پژوهشی این مرکز گفت: انتظار داریم نشست ها و مراودات علمی بین حوزه های علمیه شیعه و سنی برگزار شود. نشست ها و گفتگوهای علمی ضمن اینکه باعث شناخت و تفاهم نسبت به یکدیگر می شود سوء تفاهم و برداشت های نادرست را از بین می برد.

وی ادامه داد: انتظار داریم انجمن کلام اسلامی حوزه در موضوعات علمی ، برگزاری کارگاه‌های پژوهشی و نشست های تقریبی این مرکز را حمایت نماید.

حجت الاسلام والمسلمین برنجکار رئیس انجمن کلام اسلامی حوزه هم ضمن ابراز خرسندی از آشنایی با علمای اهل سنت گلستان، گفت: ضرورت دارد دوره های علمی کلامی برای علمای شیعه و سنی استان طراحی شود تا هم افزایی مذهبی و فکری بین مسلمین ایجاد شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha