شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
خانواده

حوزه/ محقق و فعال خانواده گرا گفت: زنان نقش مهمی در ثبات ازدواج و خانه ایفا می‌کنند و باید از طریق توانمندسازی واقعی زنان، که متضمن پذیرش زنانگی است، خانواده و آینده ملت ها را نجات داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، خانم ماریا استاجیچ، محقق و فعال خانواده گرا از کشور صربستان، در نشست «انقلاب جنسی، زوال خانواده و نقش تعیین کننده زنان» از سلسله نشست‌های همایش بین المللی خانواده مقاوم: چالش‌های اخلاقی در جهان متحول برگزار شد، به ارائه دیدگاه‌های خود ذیل موضوع همایش و در قالب مقاله‌ای با عنوان «انقلاب جنسی، زوال خانواده و نقش حیاتی زنان» پرداخت و عنوان کرد: یک قوم شناس و انسان شناس اجتماعی بریتانیایی به نام جوزف آنوین، ۸۰ قبیله بدوی و شش تمدن بزرگ را مورد بررسی قرار داده است.

وی اضافه کرد: وی در این تحقیق و بررسی، به این نتیجه رسیده است کسانی که عفت قبل از ازدواج را کنار می‌گذارند، به فرهنگ های بدوی تقلیل یافته و محکوم به فنا و شکست خواهند بود.

سردبیر خبرگزاری رسمی سازمان بین المللی خانواده در صربستان گفت: برای دهه‌ها، فرهنگ غربی با مبارزه علیه ازدواج و ویژگی‌های کلیدی آن یعنی وفاداری، مکمل بودن و احترام متقابل، از طریق اقداماتی چون انقلاب جنسی و به اصطلاح آزادی‌های جنسی خود را در سراشیبی افول قرار داده است.

وی ادامه داد: این جنبش با نام «آزادی زنان» به آن‌ها الزام می‌کند تا رفتاری مشابه مردان داشته باشند و معتقد است از این طریق زنان می‌توانند «قدرتمند» و «کامل» شوند.

محقق و فعال خانواده گرا بیان کرد: زنان نقش مهمی در ثبات ازدواج و خانه ایفا می‌کنند و باید از طریق توانمندسازی واقعی زنان، که متضمن پذیرش زنانگی است، خانواده و آینده ملت ها را نجات داد.

در ادامه این نشست اعضای کمیته علمی همایش خانواده مقاوم در گفتگو با سخنران این جلسه به بیان نکاتی در رابطه با تحقیقات انجام شده در این پژوهشکده در شناسایی دکترین های محوری فمینیسم و نقد آن‌ها و معرفی شاخصه های زنانگی درست پرداختند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha