یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
کد خبر: 1118650
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۱
مدیریت حوزه علمیه خواهران مازندران

حوزه/ کارشناس مسائل سیاسی گفت: یکی از دلایل موفقیت فمینیسم، داشتن رسانه و حضور سرمایه‌داران به عنوان پشتیبان آن‌ها بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در مازندران، حسین رضازاده کارشناس مسائل سیاسی، روز گذشته در نشست تخصصی با عنوان "واکاوی ضعف‌های ما در آموزش سبک زندگی دینی و موفقیت غرب در سبک زندگی غربی" در جمع طلاب مدرسه علمیه الزهرا (س) بابل، ضمن بیان سختی کار در پیاده سازی سبک زندگی اسلامی، اظهار داشت: همیشه انجام عمل از انجام ندادن آن سخت‌تر است، لذا پایبندی به یک سری اعتقادات در مقایسه با بی‌اعتقادی و رها بودن مشکل‌تر به نظر می‌رسد.

حسین‌زاده در پاسخ به این سوال که چرا حجاب کم‌کم از دست رفت و چرا زن هدف بود؟، گفت: اولویت جامعه، زن به عنوان تربیت کننده جامعه است، به‌همین خاطر دشمن به سمت آن‌ها آمد، زن‌ها از نظر آماری، نیمی از جامعه اما از نظر آثار، تمام جامعه هستند.

وی تأکید کرد: کسانی که در مقابل حجاب ایستادگی دارند، مطمئنا به‌دنبال منافعی مانند جذب سرمایه برای خود هستند، به دست آوردن سرمایه با تولید امکان پذیر است و نیاز تولید با افزایش نیروی انسانی و کارگر رفع می‌شود.

وی ادامه داد: بعد از انقلاب صنعتی، غرب باید به‌دنبال شعاری برای جذب بیشتر کارگر بود، بنابرین با شعار برابری زنان و مردان و مطرح کردن بحث فمینیسم، به منافع خود دست پیدا کردند، یکی از دلایل موفقیت فمینیسم، داشتن رسانه و حضور سرمایه‌داران به عنوان پشتیبان آن‌ها بود، اولین ضعف ما نیز رسانه است و متاسفانه با وجود رسانه ملی، تعدادی از انیمیشن‌ها، سریال‌ها و مخصوصا سینمای ما مروج فرهنگ ابتذال و آغازگر آسیب شده است.

رضازاده، تأکید کرد: هرکدام از ما باید عمار رهبر معظم انقلاب باشیم و یاد بگیریم با زبان مردم صحبت کنیم و طلبگی را افتخاری برای خود بدانیم.

انتهای پیام ۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha