دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۷ شوال ۱۴۴۵ | May 6, 2024
صادقی

حجت الاسلام صادقی گفت: بزرگ ترین عملیات ترکیبی در طول تاریخ رژیم صهیونیستی بر علیه اسراییل در طوفان الاقصی انجام شد و این شکست بزرگی بود که غیر قابل ترمیم است و اگر تمام دنیا جمع شوند تا از اسرائیل پشتیبانی کنند توانایی ترمیم این شکست را ندارند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام رحمت الله صادقی پیش از ظهر امروز در مراسم اعلام انزجار طلاب و روحانیون حوزه علمیه اصفهان از جنایات رژیم صهیونیستی در بمباران شب گذشته بیمارستان المعمدانی غزه، ضمن تسلیت این اقدام هولناک و فاجعه بار رژیم صهونیستی علیه مردم مظلوم غزه اظهار داشت: امام موسی صدر در جمله ای درباره اسراییل این گونه می گوید که "ما اسرائیل را شر مطلق می دانیم، در دنیا هیچ چیز بدتر از اسراییل نیست، اگر شیطان و اسرائیل با یکدیگر بجنگند ما در کنار شیطان می ایستیم ، اگر اسراییل با کمونیست بجنگد ما در کنار کمونیست ها می ایستیم واگر اسراییل با جناح راست بجنگد ما در کنار جناح راست می باشیم و اگر با جناح چپ بجنگد ما در کنار جناح چپ هستیم".

وی افزود: اسرائیل یک حکومت موقت و با تاریخ ساختگی و جغرافیای غصبی و هویت آن نیز جعلی است و شهروندان این کشور، شهروندان گذری می باشند و غالب آنها مهاجر بوده وبرای این که در این کشور بمانند پول دریافت می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان با بیان پوشالی بودن قدرت این رژیم گفت: اخباری که این رژیم به دنیا مخابره می کنند اخبار دروغ است و بزرگ ترین دروغ تاریخی را شب گذشته درباره این بیمارستان اظهار کردند.

وی اضافه کرد: حامیان این کشور، حامیان ظالم و اجاره ای می باشند و بزرگ ترین حامی آن ،آمریکا است و رهبر انقلاب نیز در این باره فرمودند " تمام برنامه های هفته گذشته این رژیم توسط آمریکا تدوین شده است".

حجت الاسلام صادقی با تأکید بر ویژگی های بارز و برجسته عملیات طوفان الاقصی تصریح کرد: چند نکته درباره طوفان الاقصی مهم است در وهله اول این که فرمانده این عملیات شخصیتی است که به عنوان تنها فردی از حماس است که در برابر داعش ایستاد و از یاران شهید سلیمانی بوده و با سخنرانی و تبیین عنوان کرد که نباید در کنار داعش و النصره با سوریه جنگید و این پایگاه مهم را از دست داد.

وی اضافه کرد: طراح عملیات طوفان نیز همین فرمانده است که با تکفیری ها می جنگیده و حدود ۶ ماه برای این عملیات آموزش دیدند و از غرب و شمال غزه با تونل هایی که تا زیر برخی از شهرک های صهیونیست نشین ادامه داشت وارد اسراییل شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان عنوان کرد: رزمندگان فلسطینی در جنگ ترکیبی بسیار عالی علیه اسرائیل در کمتر از ۱۵ دقیقه سامانه های گنبدآهنین را از کار انداختند و سپس حدود ۵ هزار موشک شلیک کردند و قدرتمند ترین فرمانده صهیونیست ها در آن منطقه را اسیر کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان اصفهان خاطرنشان کرد: بزرگ ترین عملیات ترکیبی در طول تاریخ رژیم صهیونیستی علیه اسرائیل در طوفان الاقصی انجام شد و این شکست بزرگی بود که غیر قابل ترمیم است و اگر تمام دنیا جمع شوند تا از اسراییل پشتیبانی کنند توانایی ترمیم این شکست را ندارند.

وی با اشاره به ضعف های برجسته دولت نتانیاهو به عنوان یک دولت ائتلافی گفت: این دولت هیچ دستاوردی در این جنگ نداشته و آبروی رژیم اسرائیل نیز رفته است و این بزرگ ترین شکست برای اسرائیلی است که داعیه قدرتمندترین ارتش جهان را دارد و اکنون با گروه کوچکی بزرگ ترین ضربه را خورده است و روز به روز نیز بر نفرت مردم جهان نسبت به این رژیم افزوده می شود .

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha